Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Navamedic (NAVA)

Nei, si det. Man blir vel ikke særlig klokere av å lese § 4-2 heller?
Kan det være så enkelt som at SB1 hjelper en kunde med kreditt på det angitte antallet aksjer fram til den 14.08?

1 Like

En måned er gått og kursen siger stadig nedover (17,7) Dette kan ikke se bra ut teknisk heller?
Jeg har også store problemer med å se hvorfor kursen er så lav, så derfor sitter jeg fremdeles.
Hva er det jeg ikke forstår?

Navamedic ASA: Change in leadership

Hun har virket sliten lenge nå. Hva som virkelig ligger bak får vi nok ikke vite.
Hun var et friskt pust for Navamedic de første årene og det var en fornøyelse å følge hennes presentasjoner (på norsk, i motsetning til stotrende engelsk, som er mest vanlig nå).
Håper den nye CEO bringer ny energi til selskapet og snur den nedadgående kursen.

Tipper du ser grunnen til sjefsbytte på denne posten fra @tooeasy891 . Det har rett og slett ikke svingt på en stund, slik det så ut til det skulle.

Og teknisk sett ser det ekstremt risky ut. Kursen kan falle mange kroner hvis den kapitulerer nå

Eivind Bjørntvedt (bygnings/takstmann) er ute av topp20 iløpet av juni. Ellers ingen forandringer på topp20 som eier nesten 80% av aksjene. Selv Hjarrand og Andreassen som er gått ut av ledelsen beholder foreløpig sine aksjer, som representerer nesten 5% til sammen.
Men kursen synker dag for dag og er nå tilbake til før pandemien.

Navamedic ASA: Mandatory notification of trade