Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nedetid på TekInvestor i dag

Hei alle sammen, jeg er klar over problemene og jobber med å finne en løsning :slight_smile:

11 Likes

Jeg var inne her i natt og alt fungerte fint. Så søkte jeg på “opera” for å finne opera-tråden og så gikk det hele i en uendelig loop så det ut som. Hjelper deg neppe, men jeg nevner det i tilfelle det skulle være et spor.

1 Like

Takk :slight_smile: Alt ser egentlig fint ut på serveren, men mulig at det er noen andre i samme skytjeneste som har problemer, og da sliter alle tjenestene på samme server. Venter på svar fra leverandør.

1 Like

Det er mulig det blir litt mer nedetid snart, skal forsøke en ny fiks.

Flaks at du har vinterferie nå da :wink:

3 Likes

Du er vell sikkert klar over det, men vi mangler mange innlegg :slight_smile:

2 Likes

Ja, prøvde å rulle tilbake til en to dager gammel backup uten at det hjalp. Feilsøker fortsatt. Beklager ventetiden! :slightly_smiling:

1 Like

Tror problemene begynte sent i går rundt kl. 23 ich. Da var det ikke mulig å komme seg inn på siden. Samtidig var det på noen tidspunkter idag umulig å besøke siden :dizzy_face: eller litt lag… men tror alt er i orden nå… :sun_with_face:

Det går fortsatt ganske treigt synes jeg. Denne var vanskelig å løse :slightly_smiling:

2 Likes

joa, men det er bedre nå vs. tidligere…

2 Likes

Nå tror jeg at jeg har løst problemet :slightly_smiling:

Grunnen til at vi mangler innlegg er at jeg på et punkt rullet tilbake til en to dager gammel backup for å se om det hjalp. Hvis du ble medlem de siste to dagene må du beklageligvis lage en ny brukerkonto. Jeg lar ting bare være som de er nå (hvis ikke mister vi innleggene postet siden i går) :slightly_smiling:

4 Likes