Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEKKAR ASA Småprat 🚀⚓🌊

Kong Nekkar den store!

Grattis til dere som er inne,Tar visst av igjen nå :rocket: Hadde en fin premie fra 2.25-3.90 tidligere ! (grunnet Christian) :smiley:

1 Like

Øker litt i Nekkar jeg.

Endelig litt omsetning i aksjen. Økte i dag selv. Kan fint stige noen kroner uten at denne anses som dyr med ordredybden de har per nå.

Kanskje vi har en “Kitron light” in the making :+1:

Morsomt å se tilbake på denne kommentaren som igjen så tilbake til en kommentar jeg hadde om Kitron tilbake i 2015 når kursen var litt over 2kr. :stuck_out_tongue:

Nekkar har en veldig pen ordrebok nå og fine marginer. Må bare få slutt på reiserestriksjoner pga Corona, så de kan begynne å levere som Q4 2019 igjen (dvs 37 øre EPS). :sunglasses:

Sitter med 78k, hadde planlagt å kjøpe mer, men sitter egentlig godt. :slight_smile:

1 Like

Virker ikke som det er noe bekymring ang Mc Gregor her ihvertfall.
Fint volum i dag …!

Greia er vel at kursen uten macgregor saken nok hadde vært en krone høyere. Prisingen i dag har mest med driften, og ikke cash beholdningen å gjøre. Tenker rundt 150mnok i nekkar sitt disfavør er nøytralt.

2 Likes

Godt å se at volumet tar seg opp. Kan vel håpe på vi får samme kursutvikling som kitron fremover. Det hadde både vært fortjent og ikke usannsynlig :boom:

1 Like

Her var det action idag!

Hatt denne på watchlist, skulle inn idag endelig. Men så bare pow. Har jeg gått glipp av noe nyheter?

Tar fullstendig av…

Kommer sikkert noe senere. Bortsett fra det har vi brudd ut av en 15 ukers relativt tight konsolidering og de blir gjerne eksplosiv.

2 Likes

Helt vilt

Target?

5.5 i første omgang. Etter det ser jeg 6.2-6.3 som et greit target.

Edit, ser den allerede har klunket opp i 5.5, får se hva som skjer utover dagen.

2 Likes

Fair value 13,1

Fra hvilken analyse? Er tyskerne i denne enda (aksjonærlistene er nede)?

Fra SG-investment. Haha tyskerne holder seg nok til de grønne aksjene inntil videre :crazy_face:

1 Like

Link?
Hva er SG investment?

1 Like