Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEKKAR ASA Småprat 🚀⚓🌊

Sikkert bare twitterhaus. Ser det går en del analyser rundt der.

Det er jo en vimpel, men man regner vel egentlig at kursen må over forrige topp for at det skal kunne regnes som et bekreftet brudd opp. Må mao over 5,52 med volum.

1 Like

Share program for employees and board members in Nekkar Group

Synes det ser ut som en ryddig insentivordning. Ikke “gratis” aksjer og lockup.

2 Likes

Dette skjedde vel rimelig greit gjorde det ikke? :slight_smile:

Jepp, er et svakt flagg under utvikling nå også, bunn på ca 5,5 og topp på 6,0. Svakere ettersom det allerede er “busted” som startet med at noen la 150k til salgs på 5,66 og så ble det (på lavt volum) solgt ned til 5,3. :slight_smile:

2 Likes

Er i hvert fall en pen volum profil som sammenfaller med flagg-formasjon.

3 Likes

Mr Skorstad dobler posisjonen i Nekkar med nytt selskap.

3 Likes

Allocation of shares in Share program for employees and board members

Looking good

Lite stoploss raid nettopp? ikke mange aksjene, men voldsomt som det omsettes på 40 tallet. Noen som har en god TA på evt støttenivå?

Hvis vi kjører en kortsiktig teknisk analyse på månedschart for nekkar tilbake til januar 2000 så er det overhodet ikke noe spesielt med dette nivået.

1 Like
2 Likes

Men er ikke f.eks resultatet av testingen i Starfish noe man potensielt bør elle kan børsmelde?

En måned jukking var tydeligvis nok for noen :cowboy_hat_face:

1 Like

Tenker at 2020 blir litt svakere enn jeg tenkte her pga ny runde med corona lockdown. Target på 9 kr innen et år da, med stor varians som nevnt over.

Er du tungt inne ?

Ja, det kan du si. :see_no_evil:

image

Kort sagt, omsetning siste 12 måneder på 260mnok, ordrebok siste 12 måneder: +600mnok. Total ordrebok 1320 MNOK. Min konklusjon, omsetningen skal opp. Når man får inn mye større kontrakter enn man har omsetning, så gjør man ikke det med dårlige marginer.

Momenter som gjør at selskapet er lavt priset:

• MacGregor-saken som skal løses i H1 2021 (0 - 240 MNOK potensiell kost)
  • Korona gjorde at H1 2020 ble mye dårligere enn det burde ha vært, ganske sannsynlig H2 også.
  • “Ingen” kjenner til selskapet, det har en kort historie etter at det skilte ut en større del av selskapet i 2019 og byttet navn.
  • Det er et lite selskap, MCAP på 600 MNOK

Jeg tenker at de tre øverste punktene løser seg i positiv retning i løpet av 2021. Å kjøpe Nekkar i våres så jeg på som å kjøpe Kitron i 2015. Litt mer risky, men muligheter for veldig god utvikling.

2 Likes

På vei til å bryte opp gjennom motstanden på 6,1x ish? Neste motstand, ca 7 kr. Over der? Clear blue sky? :stuck_out_tongue:

2 Likes
2 Likes