Noen tilbakekjøp forrige uke…?
Jeg har ikke fulgt så nøye med her i det siste; hvordan går det med “skywalker”?
On hold tror jeg.
Storselger som på det meste hadde 3.2m aksjer er straks ute av Nekkar (120k aksjer igjen). Dersom vi får inn noen store kontrakter i løpet av høsten vil nok kursen få fart på seg.
Virker som en som har hatt meglere på jobb i årevis for å komme seg ut, transaksjonene som skjer er jo ofte for store til at det bare kan være gjort i markedet
https://app.investordata.no/investors/498-vinterstua-as/trades
Vinterstua AS er bare et vellykket eksempel på hva vi driver på med, det er bare mann/kone som står bak. Mao, dette har han fiksa sjøl.
Iflg artikkelen, så er han egentlig gulrotbonde
Ok, kanskje han er sin egen megler, men sliter fremdeles med å se at han får gjort de handelsdagene med å bare legge ut aksjene til salg, må være avtalte handler vel?
Bare blokksalg fra han ja, så dette har ikke påvirket kursen noe sånn sett.
Det blir vel ikke rett å si. Salgstrykket er jo der uansett om det er synlig i ordreboken fra time til time. eller ikke. Blir godt å få han helt ut, har ikke fått med meg det der i det hele tatt.
Hadde han solgt over børs de beløpene til hvilken som helst pris for å få det ut ville man selvsagt store dumps i kursen
Jo men det er et veldig stort gap mellom “ikke påvirket kursen noe” og “dumpet alt ut på bid”.
Han har vært et overheng i aksjen i lange tider.
Ja litt voldsomt å si at han ikke har påvirket noe, ser den. Men han har solgt smart uten å påvirke for mye negativt ved å gjøre blokker. Har selv økt jevnt på disse nivåene.