Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEKKAR ASA Småprat 🚀⚓🌊

1 Like

Transactions carried out under the buy-back program

IMG_3953

Noen tilbakekjøp forrige uke…?

Jeg har ikke fulgt så nøye med her i det siste; hvordan går det med “skywalker”?

On hold tror jeg.

1 Like

Storselger som på det meste hadde 3.2m aksjer er straks ute av Nekkar (120k aksjer igjen). Dersom vi får inn noen store kontrakter i løpet av høsten vil nok kursen få fart på seg.

4 Likes

Virker som en som har hatt meglere på jobb i årevis for å komme seg ut, transaksjonene som skjer er jo ofte for store til at det bare kan være gjort i markedet

https://app.investordata.no/investors/498-vinterstua-as/trades

Vinterstua AS er bare et vellykket eksempel på hva vi driver på med, det er bare mann/kone som står bak. Mao, dette har han fiksa sjøl. :stuck_out_tongue:

Iflg artikkelen, så er han egentlig gulrotbonde :slight_smile:

Ok, kanskje han er sin egen megler, men sliter fremdeles med å se at han får gjort de handelsdagene med å bare legge ut aksjene til salg, må være avtalte handler vel?

1 Like

Bare blokksalg fra han ja, så dette har ikke påvirket kursen noe sånn sett.

Det blir vel ikke rett å si. Salgstrykket er jo der uansett om det er synlig i ordreboken fra time til time. eller ikke. Blir godt å få han helt ut, har ikke fått med meg det der i det hele tatt.

1 Like

Hadde han solgt over børs de beløpene til hvilken som helst pris for å få det ut ville man selvsagt store dumps i kursen

Jo men det er et veldig stort gap mellom “ikke påvirket kursen noe” og “dumpet alt ut på bid”.

Han har vært et overheng i aksjen i lange tider.

Ja litt voldsomt å si at han ikke har påvirket noe, ser den. Men han har solgt smart uten å påvirke for mye negativt ved å gjøre blokker. Har selv økt jevnt på disse nivåene.

Jepp, det er jeg helt enig i. Man ser jo ulempen med å sitte i en illikvid aksje, det har tatt han ekstremt lang tid å få gjort unna dette.

Edit:
Gjøgling ved close