Ja, klar over det - spurte allikevel når det at face-value er underlig med et slikt taktskifte 
Mener jeg husker å ha lest at det gjennomsnittlig daglig volum over 20 handelsdager , eller evt. måned-gjennomsnitt

Noen som vet hvor lang tid det tar å installere inteliwell?
Har fra notatene mine fra August 2024: “Nåværende kapasitet er på 5 installasjoner i året i form av nye prosjekter. Ut på rig og installere som er tidkrevende.”
Fra Investordagen Mai 2024: “First project delivery was Transocean Norge Wintershall. Delivered fast with no downtime. No downtime is the key factor. No other competitors can install this in operators’ time.”
Lurer på hva Nekkar skal bruke dette på? 
Dette og ~200 mill i cash + masse aksjer gir dem mange muligheter
Kjøpe seg opp i Fizzk kanskje?
Kan hende det ble noe dyrere enn antatt, ja. Vi diskuterte det vel så vidt på chatten. Personlig kunne jeg tenkt meg at det kom noe litt annet, men har tillit til at de gjør gode valg.
Første tanken min også er at jeg kunne tenkt meg noe annet, men så kan det nå være like før kontraktene renner inn til Fiizk også.
La oss håpe pengene brukes til noe som kan generere løpende cashflow – og ikke til Fiizk.
Jeg har inntrykk av at de sikret seg en gunstig opsjon på å kjøpe hele Fiizk når de kjøpte 39% av konkursboet. Tipper de avventer å kjøpe hele selskapet til Fiizk har solgt flere merder og er trygge på at det blir en lønnsom business…
Som @theroger skrev, neste og siste mulighet for Nekkar å kjøpe de resterende 61%-ene av FiiZK er 14-28. juni 2026. Prisen blir “fair value” ved kjøpstidspunktet.
Nytt for meg, men sier han at Syncrolift opprinnelig vant Darwin før Clough fikk problemer? 
Ja, han sier det såvidt jeg forstår. Entrepenøren røyk på chapter 11, så nytt anbud som NKR tapte? Nytt for meg.
Kjip stang ut det.
Klokkeren presentasjon av (bull)caset!
Det stemmer. Maks uflaks, og forklarer hvorfor de var så trygge på å vinne Darwin hele veien.