Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEKKAR ASA Småprat 🚀⚓🌊

epic brukernavn

2 Likes

Med både Starfish og Skywalker må man bare håpe dette blir like stort som StarWars.

2 Likes

Er starfish fra utgaven med 18årsgrensen?

Lurer på når det kommer noen artikler om Nekkar sine satsinger slik at flere enn oss som følger aksjen får det med seg.

Ser jeg ikke leste børsmeldingen så nøye før nå. De har brukt sin kompetanse med skipsheiser til å lage smartere opplegg for å heise opp vindmøller. :stuck_out_tongue:

4 Likes

image

Ketil Skorstad har troen. Har økt eierandel i flere av selskapene som han eier.

3 Likes

Jeg prata om den i Askjesladder og XI gutta ser ut å ha fått øynene opp.

2 Likes

Moro, etter å ha pratet om aksjen siden februar i fjor, etter 2019q4 rapporten. Det skal jo sies at casen har blitt derisket mye siden da, også har de spilt et par kort som gjør at den fortsatt har en spennende oppside. Det er ikke akkurat samme casen. Macgregor saken er løst, de har levert bra i to nye halvår og fått et prosjekt i fysisk testing og fått finansiering til et nytt. :sunglasses:

1 Like

Sneaky! Jeg har jo fulgt med, men 20-30k aksjer om dagen er vanskelig å få med seg, selv i nekkar.

1 Like

Skorstad er fremdeles sulten! Skal ha rundet 10,4% eierskap der nå

Edit. Lol my bad, bare flyttet mellom selskaper

1 Like

Fortsett bullinga @Konamixx kursen liker det :wink:

3 Likes

Clearstream banking tuter inn i Nekkar som en fullsjømann. Er det de glade tyskerne som endelig har funnet selskapet?

4 Likes

ESG! Starfish og Skywalker ftw :smiley:

1 Like

Deutche bank konto øker også. Ze germans are comming!

Uten forbehold om at det fint kan være nordmenn som handler via tysk konto for å skape illusjon om at nettopp tyskerne kommer, der altså:)

Det er en mulighet. Men da har vedkommende kjøpt mye aksjer

For en type som f.eks. ASP, så er ikke 200k mye aksjer :stuck_out_tongue:

Det er sant. Men DEUTSCHE BANK AKTIENGESELLSCHAFT

øker også.

Men godt mulig det er pumpemannen, det har vært en pumperunde allerede. Vi får følge med på de tyske kontoene. Er det tyskere på vei inn så stopper det ikke her.

2 Likes

Tyskere og svensker øker.

1 Like