Nå jinxer jeg sikkert fælt, men lysner i macd og stokastisk på NKR
Mindre risky med merder fra FIIZK
Syncrolift får sin egen CFO?

Sett i sammenheng at de ansetter flere nye ingeniører, så trenger de vel en CFO for å holde styr på alle anbudspengene som banker på døra 
Ellers, fin milepæl for FiiZk:
“Det har aldri vært behov for lusebehandling” Hvis det der ikke trigger noe hos de store oppdrettselskapene så skjønner jeg ingenting…
Det har vel neppe vært nødvendig i andre lukkede anlegg heller. Det som evt selger FiiZK sin løsning er at sammenlignet med eksisterende (åpne) løsninger, så gir det verdi. Også må FiiZK sin løsning også være konkurransedyktig med konkurrentene sine løsninger. FiiZK er ikke alene på markedet, men har vel kanskje en av de bedre testede løsningene, så de er helt klart langt framme.
Hvordan går det med etterspørsel etter oljerigger nå? Hvor attraktivt er det å bruke kortere tid på jobben nå?
Intelliwell 
Nekkar er nok ikke blant dem som rammes i betydelig grad kortisiktig (eller på lengre sikt for den saks skyld) av urolighetene om dagen. Kan hende tvert imot.
Ikke driftsmessig ihvertfall, men kursen kan likevel skrus hvis multiplene skal halveres på alle børser
Så klart, men da er det jo bare å takke og bukke 
Oljestoryen kan jo bli ganske ellevill slik verden ser ut

Vet det var Quadruple Witching i dag, er Nekkar omfattet av justert indekssammensetning også? Har ikke fått med meg det evt, men har notert volumet på kjøpssiden i det siste.
Kan se ut som det var Arctic Norwegian Equities som plukket disse fra MP Pensjon

Sinkaberg også ute med litt PR
Ellers så kan det se ut som Arctic muligens plukker mer om dagen
Ser også man har fått inn fond Ennismore European Smaller Companies Fund siste året, ligger bak The Northern Trust kontoen med beholdning på rett over 600k
https://ennismorefunds.com/european-smaller-companies-fund/reports
I praksis har verksemda alt dobla den årlege produksjonen etter omlegginga til semilukka
merdteknologi i 2023, innanfor gjeldande MTB på 1560 tonn.
Utenom det, så var det ikke akkurat positivt for Mowi/FiiZK.