Basert på aksjene som Tekas fikk overført, kan man da regne ut at dagens Fiizk ca har en verdi på 135-145 mill? (basert på 199182 Nekkar aksjer med ca pris på ~15,5 (30 dagers VWAP) for ca 2,2% av Fiizk)
Mulig jeg er helt på jordet og prisingen er feil. Noen som har regnet/sett på dette?
Har ikke forsøkt da jeg synes det er for mange ukjente variabler, men @tooeasy891 hadde noen tanker på sjatten i går.
Kom frem til ca det samme.
Selvom Syncrolift velger å ha lav prioritet i Austalia, så virker det som deres egen mann down under er smått optimistisk

Er symbolsk viktig hvis man vinner denne, slik at Syncrolift forsatt viser seg som en klar markedsleder når det kommer til submarines
Har personlig avskrevet Australia fordi «buy American». Tar gjerne feil.
Syncrolift setter seg mål om å minst doble inntekter fra service+ ettermarked de neste årene. Leter etter flere folk
Aftermarket revenue reached approximately NOK 120 million, and our ambition is to grow this business towards NOK 300 million over the coming years.
OBS! Ser ut som Syncrolift ikke ville ha det quotet ovenfor ute. Er nå fjernet 
![]()
Hva slags close er det der, rett i dunken med 600 aksjer
Typ noe som ville blitt ettergått i Sverige (VWAP 14,51).
Morsomt! Ble nevnt på CMD av Rolf at de så muligheter for dette, så bra med 2 kontrakter allerede. Er også søkt patent på metoden, hvis jeg tolker følgende riktig: (EDIT: ser dette står i teksten på linkedin, skylder på få timer på øye etter fotballkamp i natt
)

Syncrolift awarded naval shiplift upgrade contract by an undisclosed navy customer in the Middle East
Det hadde jo vært interessant å vite om dette er noe de vil gjøre i 2026 eller om det blir senere…
Viktigste er i alle tilfelle at tildelingene løsner igjen. Kan fort bli som perler på en snor. Synes det er rart at det selges inn i denne meldingen / at den ikke går mer.
Edit:
Er vel den Caceis kontoen som tømmer seg helt. Merkelig svak reaksjon på en etterlengtet tildeling. Handler godt under gårsdagens VWAP, selv etter et større nylig fall uten nyheter.
Har de annulert aksjer, eller hva har skjedd?