Av sektoren du nevner der mangler du Toyota + noen mindre.
Så kan jo navn som Shell, Engie, Vattenfall, Yara, SSAB og nå til slutt Ørsted
Hagler inn med meldinger
Av sektoren du nevner der mangler du Toyota + noen mindre.
Så kan jo navn som Shell, Engie, Vattenfall, Yara, SSAB og nå til slutt Ørsted
Hagler inn med meldinger
Kanskje på tide Norge Nasjonen våkner.
Danmark er på hogget.
De kaller de oss fjellaber. Kan si meg delvis enig
The highest court in the Netherlands has upheld a ruling requiring the government to slash greenhouse gas emissions by at least 25% of 1990 levels by the end of next year.
meldning nå…
kontrakt på 2 millioner euro…
småpenger,-dette holder ikke for et selskap som er verdsatt i milliardklassen!??
org meld.
" Nel sikrer kontrakt for levering av hydrogenfyllestasjoner
10 minutter siden · Anders Nybakken Kvale
Hydrogenselskapet Nels datterselskap Nel Hydrogen har fått en kjøpsordre for levering av to «H2Station»-hydrogenfyllestasjoner av en ikke-navngitt kunde, ifølge en melding fredag.
Kontrakten har en verdi på rundt to millioner euro, fremgår det.
Nel-aksjen er så langt i år opp 81,79 prosent til kurs 8,38 kroner på Oslo Børs…"
På fire dager er det meldt om:
Helt grei uke, og passe solide partnere av det som er opplyst. Shell, Hyundai og Ørsted + mindre.
Viktig å nevne Engie som ble offentliggjort på kontrakt tildelt i August. Helt glimrende hvordan de posisjonerer sammen med “first movers” i det grønne skiftet.
Engie er store i Nederland. Det er lov å håpe på mer derfra.
Hvem er det som leverer hydrogen til pumpestasjonene ?
blir alle fyllestasjoner koblet til et eksternt gassnettverk?
har ingen aning…
skulle jeg noen gang finne på å kjøpe meg en el-bil,skulle det definitivt blitt en hydrogenbil!
Dette varierer. Noen har produksjon «on site» med egen elektrolysør andre må få hydrogen levert.
En fersk aksjonærliste for NEL er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
En fersk aksjonærliste for NEL er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Rask hoderegning tilsier at de vil hente nesten 1mrd. NOK. Heftig!
Jeg var sikker på at den skulle komme i går
Da har de vel 1,4 mill på bok, og rustet for vekst og økonomisk uro.
Ja jeg også har bare ventet på det. De har hatt is i magen!
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2020/01/21/7490425/nel-i-all-time-high-etter-snuoperasjon