Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Nel ASA: Mandatory notification of trade

(Oslo, 5 July 2018) David Bow, VP Sales and Marketing in Nel (the “Company”),
has today sold 666,342 shares in the Company at NOK 3.176 per share.

The shares sold are from exercised share options granted as part of the
acquisition price of Proton Energy Systems, Inc. one year ago (30 June 2017).

Following this transaction, David Bow holds 0 shares and 1,066,341 options in
the Company.

ENDS

For additional information, please contact:

Bent Skisaker, CFO, +47 4682 1693

About Nel / www.nelhydrogen.com

Nel Hydrogen is a global, dedicated hydrogen company, delivering optimal
solutions to produce, store and distribute hydrogen from renewable energy. We
serve industries, energy and gas companies with leading hydrogen technology.
Since its foundation in 1927, Nel has a proud history of development and
continual improvement of hydrogen plants. Our hydrogen solutions cover the
entire value chain from hydrogen production technologies to manufacturing of
hydrogen fueling stations, providing all fuel cell electric vehicles with the
same fast fueling and long range as conventional vehicles today.

Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=455193

Nyheten er levert av OBI.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180705.OBI.20180705S86

Selvfølgelig dagen jeg kjøper meg inn🕺

1 Like

Kursen skal vel opp på sikt uansett. At 1 insider selger (kanskje han behøver pengene?) skal vel ikke trekke kursen ned så mye, bare dager etter at de har signert kontrakt på mellom 8 og 12 milliarder. :slight_smile:

3 Likes

David Bow fik netop tildelt 400.000 optioner d.2/7, så vel ikke urimeligt at han så indfrier de 600.000 han havde i forvejen…
Hvis han fx er ved at bygge nyt hus og skal bruge midler så er det jo naturligt en mulighed. MEN er da enig i at hvis han har indsigt der gør at han tror aktien har toppet nu for en stund, og derfor vælger at sælge, er sagen en anden. Det ved vi ikke og det er vel denne usikkerhed iHhelg tænker på…?
Jeg er nu ikke bekymret for min del…

1 Like

Synes salget er litt kjedelig når NEL begynte å få litt fart i går, men på den annen side kan en jo forstå at man ønsker å gjøre noen opsjoner om i penger når markedet er litt sketchy.

Føler NEL kjører litt good cop/bad cop med samme selskap i rollene. Kjempekontrakt - emisjon og gigautsalg - kontrakt kontrakt kontrakt - innsidesalg av markedssjef - mer arbeid

1 Like

Tendenser nå…

4 Likes

Kommer seg her nå. Artikkel på dn om hvem av ulkene som kjøpte emisjon på 3,12. Noen som kan legge den ut her på forumet da jeg er gjerrig og vil helst slippe å bruke shareville🙂

Er kun inne med traderpotten men ser for meg at den bryter ath snart.

Mente 52w high🙂 lite overhead supply

1 Like

Den ligger ute i en av kommentarene på Facebook - “Hydrogen Investors - NEL - Powercell”. :slight_smile:

Virker som at noen prøver og holde den litt igjen… Slettet i hvertfall min salgsordre nå isted… :rocket:

Er det ikke heller bare det brede børsfallet i Europa som senker børsen? Oslo er ned 1,18 % i skrivende stund.

Er/var noen store blokker på salgssiden som ble flyttet litt fram og tilbake!

Virker som noen prøver å utnytte rød børs og skvetne småaksjonærer på en rød dag. :slight_smile:

Den kjøres under 3,35 og så ligger det 120-180 tusen i kjøp. Flere kjøpere enn selgere. Viktig å se litt lenger enn 11.07.18.

Hva tror vi om NEL 11.07.19 og 11.07.20?

Her er det bare å nyte sola. Tørr ikke prøve å trade i en så spennende aksje.
Har forhåpninger om flere store avtaler i nærmeste tiden. Korea, Frankrike og Tyskland virker veldig spennende. :slight_smile:

1 Like

Ligger 375 tusen aksjer på kjøp rett under RT, spiser aksjer for livet… :sunny:

GSA med synlig short i NEL nå. :rage::bomb:

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010081235

Hjelper nok lite. Opp skal det på sikt

2 Likes

Ja, tror nok den kommer til å være i området 3.15-3.50 til det kommer nyheter.

Nikola skal offentliggjøre noe stort de nærmeste ukene:


"Unveiling date for pre-production unit… Ride and drives… New partners…supply chains… Investment rounds closing… It’s going to be a big announcement. Stay tuned! "

Håper at NEL blir nevnt der.

Så er det jo også lov å håpe at det skjer noe med H2V i løpet av høsten.
Skjer det så blir det nok en rimelig heftig short-squeeze. :slight_smile:

1 Like

En kontrakt nå hadde virkelig satt fart, jevnt trykk på kjøpersiden og tydelig trend. Blåser kjapt opp da, men tror flere tenker som meg at de ønsker litt flere bein å stå på. Men betryggende at Nikola virker å ha kontroll. Har vært skeptisk til finansieringen på et så stort prosjekt og kjent litt på at det skulle lide samme skjebne som H2V. Det hjalp dog at Løkke nevnte flere ganger i webcasten nylig at de har god «traction» på å skaffe villige investorer. Fått en koreakontrakt nå og ytterligere en storleverandør som bestiller hos Nikola som medfører en ordre hos NEL, da er vi «golden».

2 Likes

Solgt meg ut.
Snittet ned i FUN med gevinsten. :rocket:

2 Likes

VElkommen tilbake!