Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2318272

Ikke noe jeg skal være med i, men et alternativ til nel! Tror de er en av partnerne til nel også! Grei podkast med sjefen hos sysla!

Link: http://sysla.no/2015/12/23/syslagronn/her-skal-han-samle-nye-gronne-bedrifter_71403/

1 Like

kanskje på tide å plukke litt nel

Det er litt artig å se hvor mye enkelte personer ikke skjønner at en ny teknologi kommer til å koste endel i starten, men etter å ha fått utviklet seg, vil bli billigere. Ta kommentarfeltet på denne artikkelen.

Fra XI morgenrapport:
“High Seas AS (Hansson) kjøpte ytterligere 1,5 millioner aksjer i NEL og eier nå 12,5 millioner. William L Holsts WLH Invest AS er ny på topp 20 listen med 3 millioner aksjer. Alfred Berg fond reduserte med 740.000 til knappe 10,6 millioner aksjer”

Spennende endringer på aksjonærlisten. Det kommer jo offentlige tilskudd for fortsatt utbygging av fyllestasjoner, så et visst marked vil det nok være for NEL.
Børsklimaet er litt småsurt nå, og hvis NEL følger med nedover, så kan det by seg muligheter for en o.k. inngangspris

3 Likes

Skjer her a?

Jeg solgte på 3,19 ved forrige opptur, tror ikke jeg skal inn igjen.
Svært usikker på om NEL blir den raketten som jeg og mange hadde håpet på.
Det er mye som skjer på hydrogenfronten, men nyheter vedr rotolyzer lar vente på seg, og NEL er ikke enerådene…

2 Likes

Kjøpe Nel nå da ?
Fristende

Fristelsen ble sterk, og Nel blir oss meg over helgen

2 Likes

Ble kjedelig her, ta gevinst eller sitte ?

ta gevinst. hvis stemningen på børsen snur, så skal nok denne ned mot støtte ved emisjonskursen 1,9

Gikk ut, med noen småkroner i gevinst

3 Likes

Hvis denne finner på å bevege seg under 2kr så skal jeg begynne å følge tettere med…

2 Likes

På XI så spekuleres det i om det er Hansson som selger seg ned i NEL.
hvis det er tilfellet, så skal vi nok et stykke under 2,-

2 Likes

Det tror jeg er lite sannsynlig ettersom han har snakket sånn om at det er en langsiktig posisjon i tilfelle hydrogen tar av

Han er vel uansett en av få som har nok aksjer til å stå bak salget :slight_smile:

1 Like

Abandon ship, siste man er et råtten eple? Hvordan ser det ut med innside kjøp på Nel nå?

Bra svar til Kronn for 2 dager siden @Fenriz :slight_smile: Sikkert ytterligere ned på en rød dag dersom det var Hansson som solgte.

2 Likes

@Kronn skylder meg en is :wink:

Begynner å bli interessant med inngang i NEL igjen.

2 Likes

Is sendes i posten :slight_smile:
Var vel super traderen Hansson som gikk idag da, skummel herremann det der, men hvorfor fikk han så hastverk da ?
Da kursen gikk over 2 igjen, etter å ha vert ned på 1,94 eller rundt der, så angret eg på at eg ikke kjøpte, men nå ser eg heller ann litt frem mot helgen.
Aksjen har skutt voldsom fart oppover etter kraftige fall tidligere, få se litt ossen det går i andre aksjer også.

Som sagt, is sendes pr post :slight_smile:

3 Likes

NEL har jo reagert veldig ned sammen med børsen når det var brexit frykt i forrige uke. Det kan være så enkelt som at Hansson ønsker å sitte med cash i tilfelle en Brexit imorgen.
Jeg ser også an frem mot helgen, tviler på at vi får en voldsom rekyl i NEL i fall “Bremain” blir morgendagens utfall…

2 Likes