Blir spennende og se hva som skjer når Usa våkner, mange bra nyheter på en gang i dag.
Hvis jeg leser charten riktig (slettes ikke sikkert) så har oppturen endelig begynt. Burde tatt profitt tidligere, men FOMOa fullstendig og lot meg rive med av følelser. Vanskelig å vite når toppene og bunnene kommer, så forsåvidt tryggere for både lommeboka og humøret å bare HODLe…
Solgte halvparten nå. Tipper jeg får det billigere il.a uka. Resten er forever HODL.
Her i NEO-tråden har det vært stille en stund…kanskje ikke så rart Men den siste uka har det skjedd mye og nå tar det helt av!
Sittet siden 6$ og gnir meg i henda😁
Jeg gikk inn på rundt $10, men skulle gjerne kjøpt mye mer enn jeg gjorde på det nivået. Ble til at jeg kjøpte inn en del mer på høyere nivåer. Men nå begynner det å se veldig bra ut her!
60% opp. Ta litt profitt? Hva tenker dere om de neste dagene?
Ride the wave!
Lurer på det samme! Er sikkert fornuftig, men hva om neo skal mye høyere opp noe likt som eth. Og så får man jo gas av å holde neo. Men igjen, kommer vel alltid en korreksjon etter en bratt stigning.
Skulle jeg solgt hadde jeg beholdt halvparten, men det er meg og jeg selger ingenting
Mye pump og dump i mindre coins nå. Anbefaler å gevinst sikre litt.
sitter stille med noen tusen lapper i noen forksjellige coins.(Tenx, Adex, IOTA, NEO, Patientory,Nulz, Skulle det gå til himmels en dag er det gøy men ikke noe jeg forventer. Bare for spennings skyld
Jeg har vurdert å ta profitt, men blir sittende.
To the moon!
To the moon! Neo er jo ikke akkuratt en 1$ coin heller. Frister å sikre ja. Hadde det vært en annen coin men Neo har jeg ståltro på og den har jo vært latterlig lavt priset en stund nå
Hva er det som gjør den “latterlig” lavt underpriset. Dette lukter jo massiv pump n dump.
Masse nyheter som kommer nå snart + Hint om opphevelse av kinas restriksjoner bl.a.
Dessuten har jo neo vært oppe i over 55 før.
Satser på $100+ i løpet av 2018
Så egentlig bare tro, håp, kjærlighet og en ny pump.
Ca det ja, samme som jeg har i funcom!