Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEO (kryptovaluta)

Blir spennende og se hva som skjer når Usa våkner, mange bra nyheter på en gang i dag.

1 Like

Hvis jeg leser charten riktig (slettes ikke sikkert) så har oppturen endelig begynt. Burde tatt profitt tidligere, men FOMOa fullstendig og lot meg rive med av følelser. Vanskelig å vite når toppene og bunnene kommer, så forsåvidt tryggere for både lommeboka og humøret å bare HODLe…

https://www.tradingview.com/x/119CKeZw/

1 Like

Solgte halvparten nå. Tipper jeg får det billigere il.a uka. Resten er forever HODL.

2 Likes

Her i NEO-tråden har det vært stille en stund…kanskje ikke så rart :wink: :bear: Men den siste uka har det skjedd mye og nå tar det helt av!:grin::rocket::full_moon_with_face:

Sittet siden 6$ og gnir meg i henda😁

Jeg gikk inn på rundt $10, men skulle gjerne kjøpt mye mer enn jeg gjorde på det nivået. Ble til at jeg kjøpte inn en del mer på høyere nivåer. Men nå begynner det å se veldig bra ut her! :smiley:

60% opp. Ta litt profitt? Hva tenker dere om de neste dagene?

1 Like

Ride the wave!

Lurer på det samme! Er sikkert fornuftig, men hva om neo skal mye høyere opp noe likt som eth. Og så får man jo gas av å holde neo. Men igjen, kommer vel alltid en korreksjon etter en bratt stigning.

1 Like

Skulle jeg solgt hadde jeg beholdt halvparten, men det er meg og jeg selger ingenting :slight_smile:

2 Likes

Mye pump og dump i mindre coins nå. Anbefaler å gevinst sikre litt.

sitter stille med noen tusen lapper i noen forksjellige coins.(Tenx, Adex, IOTA, NEO, Patientory,Nulz, Skulle det gå til himmels en dag er det gøy men ikke noe jeg forventer. Bare for spennings skyld :slight_smile:

1 Like

Jeg har vurdert å ta profitt, men blir sittende.

To the moon!

1 Like

To the moon! Neo er jo ikke akkuratt en 1$ coin heller. Frister å sikre ja. Hadde det vært en annen coin men Neo har jeg ståltro på og den har jo vært latterlig lavt priset en stund nå

1 Like

Hva er det som gjør den “latterlig” lavt underpriset. Dette lukter jo massiv pump n dump.

Masse nyheter som kommer nå snart + Hint om opphevelse av kinas restriksjoner bl.a.

Dessuten har jo neo vært oppe i over 55 før.

Satser på $100+ i løpet av 2018

Så egentlig bare tro, håp, kjærlighet og en ny pump.

Ca det ja, samme som jeg har i funcom!