Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEO (kryptovaluta)

Du er ikke så glad i ting som stiger hvor du ikke er inne skjønner jeg. Troen på folk som er ekstremt mye smartere enn meg og har en større visjon for fremtiden enn den jeg kan se. Mye håp ja, men det er jo alt. Stoler mer på folkene rundt det her enn f.eks Funcom hvor de lover mye mer enn de klarer å produsere.

2 Likes

Stiller bare spørsmål til hvorfor den skal stige ( i en tid hvor det er store miljøer som pumper og dumper alt coins hver dag så er dette jo noe naturlig ting å spørre om. Det at ingen kan gi et godt svar på hvorfor gjør jo at man bør være skeptisk

Det kommer store nyheter om 2 dager i følge Noe teamet, det spekuleres om at Kina kommer til og åpne for ico’er igjen men kun på Neo plattformen

Kan bli spennende, aldri dumt å ta litt gevinst :wink:

Iallefall ikke i krypto.

1 Like

aldri dumt å ta litt gevinst :wink:

Iallefall ikke i krypto.

Har du sett stigningen siden 2009? Eller når det var at Btc startet? Noen ganger har det selvfølgelig vært lurt å ta gevinst,men trenden i bitcoin og altcoin markedet har vær opp, opp og opp.

Har du sett dippene etter hver ATH?

Hvordan vet du hva som er ATH?
Jeg var nettopp med på en coin som gikk 10X, med kun noen få små korreksjoner på veien opp. Du vet aldri når det stopper. Kun selge når du selv er fornøyd.
Nye ATH blir jo nådd hele tiden og fortsette oppover og flerdoble seg mange ganger før det korrigerer.
Nå snakker jeg ikke om NEO, men generelt kryptovaluta.

Hva hvis det faktisk kommer nyhet om at Ico’ene blir lov På NEO plattformen? Da kommer oppgangen til og bli veldig mye høyere enn til nå. Har veldig trua på Neo langsiktig, denne skuta har jeg ikke lyst til og miste bare for og tjene noen kr på trading.

Om kina tillater ICO, og dette kun skjer på neo vil du få en kjempeoppgang.

Men flere og flere land forbyr ICOer nå. Hvor sansynlig tror du det er at Kina kommre til å oppheve det forbudet?

Det har da aldrig vært snakk om at det skulle bannlyses totalt. Det var en midlertidlig forbud imens reguleringer skulle bli lagd. Hvilketland er det som har forbydd ico’er?, er ikke så mange som jeg har sett, har vel vært mer snakk om og regulere det.

Da Hongfei en av grunnlegerne til Neo, var den personen Kinesiske regjeringa rådførte seg for og finne ut hvordan dem skulle løse problemet angående ico’er. Så ja det kan være sannsynlig at dem vil oppheve forbudet. Hvis ikke skal det fortsatt komme spennende nyheter i morgen, Neo har aldrig annonsert at det skal komme nyheter på denne måten før.

1 Like

Sør korea har jo innført totalt forbud og flere europeiske land skal være igang også

Sør Korea har innført et lokalt forbud ikke totalt forbud.
De kan fortsatt være med på ico’er, lokale bedrifter har ikke lov til og starte en ico i Sør Korea, men de kan alltids flytte bedriften ut av landet.

1 Like

Eh, de som tok gevinst i Bitcoin på 1,25,100,5000 (Usd) har jo gått glipp av mye…

Hvis 1/2 parten av det som står der stemmer bør man være litt forsiktig ja…!

Veldig bra! Men hva mener han med «NEO is not a currency»?

1 Neo er en påsett og vis en aksje i plattformen NEO

Man skulle tro det, men nå man sier “Neo is not a currency” så sier man jo at det ikke er en asset?

Det er ikke valuta men en aksje, du får stemmerettigher og utbytte i form av gas. Gas blir på sett og vis valutaen på plattformen.