Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEXT BIOMETRICS GROUP ASA - Tekniskanalyse

CB der gitt

Hehe det ser sånn ut!

1 Like

Smalt godt igjennom den kanalen i dag, samme ved close så er det brillefint👍

2 Likes

Møtte motstand i MA100 og MA50, horisontal støtte/motstand samt undersiden av gap i mid-May. Må nok ha litt mer futt i trompeten for å få den over der. Forventer en skikkelig “fuck you - bye bye” bevegelse oppover om den riktige fundamentale triggeren slår inn her nå.

EDIT: La inn chart og info om gap / horisontalt nivå

Takk!!

Ser gærne at den slutter over 7kr!!!

1 Like

Det blev bra idag!!!

Denne aksjen er så potent at det er en fryd!

Mulig Powerplay 1h.
Ikke lenge før denne dobler seg.

3 Likes

Ser bedre ut, etter dagens oppgang!!

1 Like

7,25 er nivået som skal knekkes - helst på høyt volum!

2 Likes

Hvor snur den uten melding nå?
Siste 3 pullbacks snitter på 30%, siste to 19%.

2 Likes

Jeg satser på vending rundt 8 (grønn strek) eller 7,5 (rød strek) og har posisjonert meg deretter. Regner med litt roligere dager her med lett siging til vi finner riktig nivå.

2 Likes

Har på følelsen at kursen og glidende snitt skal hente hverandre igjen, skulle treffe godt med topp base. Har respekter glidende snitt som både støtte og motstand siste måneder.

Men, den kan også fint snu i dette området og :slight_smile:

1 Like

Ja. Lett å både bli vippet (av pinnen) og igjensatt (på stasjonen) nå. Fortsatt ikke sikker på om noen vet noe eller bare later som og ønsker litt action i ordrebok og pris. Legge plan og eksekvere iht den er det tryggeste nå :innocent:

2 Likes

Begynner å ane en vending / midlertidig fotfeste rett over 8kr. Kjøpte litt mer idag men holder litt krutt tørt i tilfelle vi får action til nedsiden. Bryter vi 9kr på nytt (på høyt volum) kan vi raskt få en ny ny høy oppunder 11kr.

3 Likes

Ser ut som de få kjøperne som er på plass nå, krabber oppover stille og rolig.

2 Likes

5 Likes

Nesten så en får lyst til å handle mere utifra ditt chart her holmes :slight_smile:

2 Likes

Høy risiko, høy reward :wink:

2 Likes

Første target på 27-30 er veldig sammenfallende med mitt hovedtarget. Spennende å se hva som skjer her de nærmeste uker.

2 Likes