Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEXT BIOMETRICS GROUP ASA - Tekniskanalyse

Da får vi se om 8kr fortsatt er en slags støtte eller blitt til motstand. Forventet at vi touchet 7.5 idag men dagen er enda ung og vi er drøyt halvveis i amatørtimen enda :smiley:


:man_shrugging:

Kjøp mer target: lav 7.

1 Like

Små trading på halvfornuftige områder.
Reagerte fint på g.snitt og støtte. Har fine % opp til GAP og motstand :+1:

2 Likes

Der nappet det gitt :ok_hand: :blush:

Faller på lavt volum.

2 Likes

Ligger du og lurer på 7,20 kr ? :slight_smile:

Ligger å lurer i sivet

3 Likes

Touch and go? -støtte og glidende snitt?
Tipper den skal vake litt her nede en stund.

2 Likes

Kjøpte pittelitt på 7.23 idag og tror vi er ca på nivået hvor det bør snu opp. Kan ta 1-2 uker (eller mer). Tar mer om vi får en undershoot (6,5-7). Lykke til! :metal:

3 Likes

1 Like

Deilige 45% opp, det blir jo bare begynnelsen på bruddet opp fra en massiv C&H formasjon som vist til i innlegg over :sunglasses: :dollar:

1 Like

Som sagt før - her er det trolig det eneste riktige å klore seg fast. Nydelig reaksjon opp fra bunnen igår. Lykke til alle. :+1:

EDIT: Vi var ikke helt nede på MA50 ser jeg men nært nok og vi endte tross alt over MA100 igår som sånn sett var en vellykket test av den (fin bounce fra den om dagens utvikling står seg). Stoch på negativ side som kan indikere vending (noe som muligens skjedde idag). Target to beat er fortsatt i området 9-10kr.

Og veldig spennende med denne C&H-formasjonen som synes godt også i Weekly-chart, @vcp.

Vi har medvind nå. #klordegfast

EDIT #2: Ser ut som vi gjør relativt kort prosess med MA20 på ca. 8.1-8.2

EDIT #3: Nytt chart med priser (takk @Deus)

4 Likes

Hei hvor det går! Klarte ikke dy meg, tok en god slump gevinst, så gjenstår det å se om det var så smart. Fortsatt samme troen, men 20% på en megler dekning kan gå litt tom for juice. Ganske god motstand som du viser til.

Gjerne få med de ulike prisene på strekene :smiley:

@Hpbjorn Takk!

Vi får se. Har ikke foretatt meg noe selv enda. Virker å være sterkt demand og vi har relativt høyt volum på dagens handel. Mye trading sikkert men nyheten / analysen / anbefalingen er så langt blitt kjøpt - ikke solgt. Slutt over 8 og helst nærme 9 hadde vært å foretrekke.

1 Like

Det sprer seg

3 Likes

Lukke GAP?
I hope so :sunglasses:

Ikke overraska om det skjer dersom ingen newsflow. Bare fint om den kan konsolidere litt rundt 7,50!

1 Like

Eg blei litt stresset over den pas analysen, den passet meg ikkje i det hele tatt.
Eg lå på kjøp på lave 7, å såg for meg å få innigjen litt, men tipper ( les; håper ) at den skal videre nedover litt i påvente av kontraktsinngåelser.
Eg er fortsatt positiv til aksjen, men eg skjønner at det også her i selskapet tek lenger tid enn det vi gjerne håper når vi leser meldinger om avtaler.
Det kommer noke helt sikkert salg i 2H, men eg tror nok det er viktig at der også kommer flere avtaler på siden av denne vi allerede venter salg i fra.

5 Likes

Daily chart

Her viser grafen tilbake til Februar i år (2021) og man ser man nylig har blåst gjennom triangel på økende volum og snudd om tidligere motstand på ~7.15 til mulig støtte. Tidligere motstand ble dog testet på en del lavere volum enn andre dager. Får se om det holder eller vi ferden går videre opp. En annonsering à la “ukjent” partner fra meldingen tidligere i år tar oss nok en god del videre opp.

Og som @Holmes nevner i den andre tråden så får vi høyere og høyere bunner som er ‘feeeloott det’

Rsi under og EMA(20,40) på selve grafen.

8 Likes

H&S

C&H

1 Like