Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Fylte på litt her i dag på 75 og tidligere på 83.75, så nå har jeg 5% av porteføljen i Next.

Poenget mitt er at hvis du zoomer inn på den måten er det vanskelig å se det store bildet, derfor vil jeg anbefale å zoome ut litt.

The Big Picture :wink:

Lykke til :slight_smile:

Så støtte på 75 og 64?

Ja, spennende å se om de holder. Er jo ganske store støttepunkter dette.

1 Like

Ser jo ut som om 75 er i fare for å bli brutt i dag, men fortsetter å ta her på 70.50, gjør som @Christian og kjøper på fundamental verdi. Zoom frem et år så er disse verdt en del mer tror jeg. Tærer på kontant reservene mine nå :slight_smile:

2 Likes

Har brutt først støttenivå ja. Støtte i bunnen av den fallende trenden er på 70 kr. Skal litt mer til å bryte denne vil jeg tro, da vil det i så fall se bekmørkt ut og støtten rundt 64 kr kan fort ryke.

Da er holmes på plass :blush:

Aksjene som byttet hender etter stengetid i forgårs var vel en salgsopsjon? Kjenner du til reglene rundt slikt? Da forestiller jeg meg at det enten var noen som kjøpte seg en garanti mot ytterligere prisfall i aksjen, eller noen som shortet aksjen gjennom salgsopsjonen og allerede har tatt gevinst.

Det er en opsjon som gir rett til å selge ved en bestemt kurs som ble gjennomført. Om vedkommende selger “tar gevinst” og kjøper tilsvarende, eller om kjøperen “tar tapet” og selger i markedet vet vi ikke.

Sluttet i pluss! Mulig 70-75 kroner støtten holder da @anon76493722

Det ble en god slutt på dagen og det er fullt mulig bunnen er satt. Med en bekreftelse neste børsdag så vil det se bra ut.

2 Likes

Ny merkelig handel utenfor børs

ESO NMBR 50 000 87,82 09:43:38

Bullish engulfing

Trenger fortsatt en bekreftelse :slight_smile:

Noen teknisk støtte før 50 ish?

Det er støtte her på 68. Tror ikke det er så mye mer å hente på nedsiden nå.

[quote]NEXT BIOMETRICS
PLANERAR MASSPRODUKTION AV SENSORER MED INNOLUX (Direkt)
2017-06-20 07:35
STOCKHOLM (Direkt) Norska biometribolaget Next Biometrics och taiwanesiska Innolux planerar massproduktion av energiflexibla fingeravtryckssensorer (thermal flexible) under det tredje kvartalet.

Det meddelar Innolux, enligt Bloomberg News.[/quote]

2 Likes

NEXT operational with world´s first volume production line for flexible sensors

NEXT has achieved its communicated goal of being able to mass produce production ready
volumes of flexible fingerprint sensors. The production line is operational and the production
partner, Innolux in Taiwan, has produced the first volumes. This is in line with the previously
communicated target of reaching this milestone within end of H1-2017.

NEXT and Innolux have worked extensively through 2016 and 2017 to achieve this target. The tools
funded by NEXT for the production process have been successfully installed and operate according
to specifications. Innolux has qualified the materials and NEXT is collaborating with customers on
smart card projects.

At a presentation for shareholders at Innolux, Taiwan, Executive Vice President and head of
technology development center, Mr Chin-Lung Ting today stated that thermal sensing technology
from NEXT is now successfully applied on flexible panel with satisfactory quality. Innolux was
impressed by the active thermal fingerprint sensing technology of NEXT Biometrics with its large
screen area, high accuracy and compatibility with both hard glass and flexible panel. It is the best
solution to the information security concern of the smart card market.

Mr. Ting further indicated that G3.5 fab at Jhunan will be extended for the mass production of
flexible panels. NEXT’s flexible panels will become the cash cow of Innolux, said Mr. Ting. Innolux
and NEXT Biometrics co-invest in technology and capacity development to enhance the
penetration of fingerprint sensor to credit card, electronic payment, mobile phone, and notebook
computer to safeguard the global information security.

NEXT CEO Ritu Favre comments: “We are not aware of any other fingerprint supplier able to mass
produce flexible sensors. This is not a trivial achievment. We have converted a truly innovative idea
from the protoype level to the volume mass production level, and this in a field where others have
yet to succeed. The smart card market represent endless opportunities and with a mass production
line in place, we look forward to extend our discussions and negotiations with potential clients”.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=430047

Ganske sykt hvor mange som selger her til en lav pris

Oms NOK: 12 927 386, snittpris: 69,51

På grunn av feiltolkning av hegnar.no linker jeg heller til meldingen

NEXT Biometrics orders increased volumes of second generation ASIC

A first volume order for the company´s second generation ASIC was announced March 23rd. After
implementing adjustments, a high volume order has now been placed. This means that the ASIC will
begin to ship in volumes to customers in Q4.

The new ASIC will first ship in volumes to key customers in the Notebook segment. This ASIC is an
important milestone for NEXT to stay strong and relevant in the quality focused part of the
notebook segment.

NEXT CEO, Ritu Favre comments : The enhanced performanceof the A2, with reduced size, BOM
component complexity and cost, represents a major milestone for the company, and is a key
building block of our company strategy."

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=430133