Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Hva skjedde? Jeg måtte stikke ut i sola.

Edit: Oi så det nå. Flott da! 79.75 allerede :slight_smile:

2 Likes

Pølsefingre?

Hva mener du?

Kjøpte kun på best eller var det tastefeil?

Jeg har ikke handlet noe Next i dag. Det jeg mente var at kursen sluttet på 79.75 i dag. Etter et skikkelig rykk :slight_smile:

Tenkte ikke på deg Morti. Alt handler ikke om deg vettu :joy::joy: det jeg mente var DNM som kjøpte for kunde på best eller var det tastefeil.

3 Likes

Nytt kjøpssignal bekreftet i dag

2 Likes

@babyrage

1 Like

Ser bra ut!

Bull :slightly_smiling_face:

2 Likes

Ikke lenge siden han kjøpte dem heller :grin:

Trenger nok litt tålmodighet her.

Noen burde photoshoppa den så det sto: Tom Nordnet Kjøpt Funcom… Det hadde vært festlig.

2 Likes

Årets trade det for ham :joy:

Solgt Funcom mener du? :sweat_smile:

NEXT Biometrics and Arrow Electronics sign global distribution agreement.

Through this agreement, Arrow will be able to sell NEXT Biometrics products to its wide base of
customers, targeting applications including Internet of Things and access control, as well as
personal authentication devices such as tokens, key fobs and other innovative applications. A
range of reference designs and SDK solutions (software development kit) have over the last 18
months been developed by NEXT Biometrics, and is now launched for mainstream embedded
platforms.

“NEXT Biometrics have established themselves as a leader for high performance, cost efficient
fingerprint authentication”, said Matthias Hutter, Vice President Product Management and Supplier
Marketing, Arrow EMEA. “We are excited to offer their solutions to enhance the products to our
broad customer base.”

“Signing the agreement with Arrow is an important milestone for NEXT”, said Ritu Favre, CEO at
NEXT Biometrics. “NEXT will be able to leverage Arrow’s world-class sales and field applications
engineering coupled with the company`s broad customer reach and relationships. We are excited
to scale and grow our business for large, cost-efficient fingerprint sensors for the access control
market.”

ABOUT Arrow Electronics:
Arrow Electronics (www.arrow.com) is a global provider of products, services and solutions to
industrial and commercial users of electronic components and enterprise computing solutions.
Arrow serves as a supply channel partner for more than 125,000 original equipment
manufacturers, contract manufacturers and commercial customers through a global network of
more than 465 locations serving over 90 countries.

1 Like

Presentasjon i dag på DNB TMT seminar (PDF i meldingen)

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=433261

Hvor lenge har Next penger?
Nærliggende emisjonsfare ?

De hadde 222mnok på bok etter q1 så ikke noe overhengende emisjonsfare på kort sikt, vet vel mer når rapporten kommer

Q2

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=433658