Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

1 Like

Six-Seven AS har den 13. september kjøpt 33.000 aksjer i
Next Biometrics.
Etter dette er den totale beholdningen av aksjer på
selskapene Six-Seven AS, Silvercoin Industries AS
samt Haakon Sæter 825.164 aksjer som tilsvarer 5,04 % av
utestående aksjer i Next Biometrics.

Fredrikstad 14. september 2017.

Haakon Sæter

Lastet opp nå.

1 Like

Får satse på at min og Haakon Sæter sin nedsnitting her lønner seg etterhvert

2 Likes
2 Likes

Hele 28 aksjer omsatt første 25 minuttene, da kanskje vi nærmer oss en bunn endelig

1 Like

Jo mere den faller jo nærmere kommer den bunnen.
Er fristende å fylle på, men ingen tegn til att det snur…

1 Like

Nei, denne har vært blytung lenge nå. Jeg solgte med betydelig tap for ca 10kr siden. Tror det er lurt å avvente inngang til man har noe konkret på at det har snudd…

38 kr støtte på forrige low? Eller?

1 Like

Ingen TA-ekspert jeg altså, men kan vel også kanskje være noe støtte på ca 42 på vei ned til nivået du nevner.

Edit: RSI er jo helt i kjelleren da, så en korreksjon opp kortsiktig burde vel være mulig i det minste :slight_smile:

Snitta ned på 47 og fikk et fint rundt tall med aksjer :slight_smile:

2 Likes

Ganske sykt, men dette er svært billig slik jeg tolker det

Hvilket snitt har du @holmes ?

Totalt sett 52.10 om jeg tar med realisert gevinst og tap, 57.28 på det jeg har nå.

Snitta ned til 53 idag :yum:

1 Like

Ser det diskuteres mye på HO vedr. avtalen med First Biometrics, og at dette firmaet virker som en scam. Noen her som har gjort seg opp noen tanker?

Verdens dårligste scam i så fall med tanke på utviklingen av aksjekursen etter at det ble annonsert.

1 Like

Hehe… Jeg sjekket for øvrig litt mer ut i går kveld, og jeg finner dette så utrolig shady, og valgte i dag å selge meg ut.

Kan selvfølgelig være at kursen stiger fremover, men da kan jeg hvert fall være trygg på at jeg ikke sitter i en aksje hvor det plutselig kommer frem at en “stor kunde” drives i fra garasjen til svigerfar…

Det ble jo forklart litt om First Biometrics på Q2 presentasjonen (webcast), men regner med at du har sett gjennom denne allerede.