Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Disclosure of Large Shareholding

NEXT Biometrics Group ASA - Allocation of share options

LOL! Vet ikke hvor forbanna jeg hadde blitt over det reisesalæret der om jeg var aksjonær. For et shitshow.

1 Like

Det finnes bare ett selskap på Oslo børs som har så dårlig tillitt som Next fra min side og det er THIN. Jeg lurte meg selv inn i Next men kom meg heldigvis ut uten tap. De selger jo så å si ingenting men kommer med “fine” samarbeidsavtaler som ikke fører til en puck.

2 Likes

Chinese IoT Technology Firm SUNMI to Incorporate NEXT Sensors into POS Terminals

NEXT Biometrics Signs Agreement with Leading Access Control Solution Provider

Invitation to NEXT Biometrics presentation and webcast of the results for the second quarter of 2019

NEXT Biometrics Group ASA – Interim report as at 30 June 2019

En helt OK rapport dette her med små skritt mot riktig vei og man kan ikke si noe annet en at Next nå har en lav mcap (171mnok, vs current assets-current liabilities 177mnok), men optimismen rundt smart card caset må komme tilbake for å få til en skikkelig reprising. Aksjekursen tynges nok veldig av at kapteinen forlot skuta. Jeg har selv ingen aksjer her nå.

1 Like

Mandatory Notification of Trade

Kursen titter opp over sma50 for første gang i år

1 Like

Peter Heuman Assumes Role as NEXT Biometrics CEO

Spennende å se hva ny CEO kan få til her, og kanskje ikke så uventet at de tar inn en svenske. Ser positivt på denne nyheten.

Lavt volum, men tendenser til trendskifte her. Begynner å se litt lovende ut.

13

1 Like

52

1 Like

NOTIFICATION REFERRED TO IN CHAPTER 4 OF THE SECURITIES TRADING ACT ON A CHANGE IN HOLDINGS

Hva kan vi forvente her fremover?

NEXT Biometrics Group ASA Receives Purchase Order for Access Control

1 Like

NEXT Biometrics Group ASA – Q3 revenue update

Mye “fint folk” her, men det er tydeligvis ingen garanti for avkastning

De fleste har heldigvis råd til å ta et tap :wink:

1 Like