Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Invitation to NEXT Biometrics presentation and webcast of the results for the third quarter of 2019

NEXT Biometrics Group ASA – Interim report as at 30 September 2019

NEXT Biometrics Group ASA - Allocation of share options

NEXT Biometrics to optimize organization and cost base

Financial calendar

NEXT Biometrics Receives Major Order for Government Program in India

NEXT Biometrics Group ASA: Changes to management

Invitation to NEXT Biometrics fourth quarter 2019 earnings review web conference

NEXT Biometrics receives first purchase order for PIV certified FAP20 sensor

NEXT Biometrics Group ASA – Interim report as at 31 December 2019

NEXT Biometrics Receives additional Order related to Government Program in India

Lite aktivitet her. Next er et selskap jeg har fulgt med siden 2014 ca. Det er livsverket til et knippe mennesker (Etholm-Idsøe mann og kone blant annet med flere) og var et relativt interessant case på den tiden, spesielt også med tanke på hvordan denne typen industriselskap prises. Har vært mye opp og ned, og selv om jeg vet mange var kritiske til Rita på tidspunktet så jeg det som en stor oppeside at hun hadde førstehånds kjennskap til det Indiske markedet/ indisk kultur generelt (Antagelse fra min side)- Da jeg mener det er en enorm oppeside ved å komme inn i et marked som India med potensielt volum, og ikke minst store konkurransefordeler når man først kommer inn og blir akseptert i markedet i forhold til hvor vanskelig det er å penetrere dette (Vanskelig for vestlige å handle med India, lange, tidkrevende, juridisk krevende, tonnevis med papirarbeid og forhandlinger for å få lov til å selge på et marked som dette- og ikke minst alle utfordringer man har i relasjon til import til et land som India (Som jeg mener er en av de strengeste, og vanskeligste landene å selge importerte varer til, kun slått av Brazil og muligens noen små øst europeiske land). Det var derfor en liten skuffelse når Rita forsvant- selv om hun var upopulær da jeg trodde denne døren lukket seg, og så ikke noen annen utvei. Men nå virker det som at det begynner å skje ting i India- med to leveringer hittil. Det er gjort mye feil i dette selskapet, både ansettelser og avlønninger med vedrørende, men nå ser det ut som at det kan begynne å bevege seg i litt rett retning igjen.

1 Like

NEXT Biometrics - Update from the Nomination Committee

NEXT Biometrics additional cost optimisations

NEXT Biometrics Group ASA: Annual Report 2019

NEXT Biometrics Group ASA: Notice of Annual General Meeting on 12 May 2020

NEXT Biometrics Receives initial Purchase Order from India business partner

NEXT Biometrics company update