Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Eg hadde solgt meg utigjen, men tatt inn igjen litt idag.
Skulle gjerne sett litt meir volum i aksjen, burde jo kunne løftes opp til en vesentlig høyere mcap skulle en tru

2 Likes

NEXT Biometrics and Newland becomes first providers receiving certification in Nigeria for biometric payment terminals

Keep 'em coming

Pittelitt meir volum inn her no, håper det kan holde over noen dager, så dras den oppover

1 Like

Kan bli veldig bra dette her :+1:

NEXT Biometrics: Invitation to presentation of Q3 2020 results

Hvilke tall forventer en NEXT vil levere?

Røde :yum:

1 Like

Hva med kursdrivende triggere?

Konkurs :+1:t2: Det blir kursdrivende

NEXT Biometrics: Interim report for Q3 2020

NEXT receives purchase order of initial 10,000 sensors for crypto-currency secure blockchain digital wallet

3 Likes

Next holder seg bra!

Da var Q3 ferdig presentert – informativt, tydelig og veldig spennede

Viktigste punkter:

  • Kostnadsmålet er nådd (5M NOK/mnd)
  • Ytterligere kostreduksjoner kan komme
  • Tydelige eksempler på hvordan salgsstrategi er endret (fra enkeltsalg til design-wins med store partnere)
  • Flere partnere forventes å lansere sine produkt i 2021 (økt ordreinngang for NEXT)
  • Majoriteten av pipeline er relatert til FAP20
  • Forventet økning av salgsteamet i 2021 (både rent salg og teknisk salgsstøtte)

Med god kontroll på kostnadene betyr dette i praksis at nå handler alt om salg. Peter Heuman har i mine øyne noe så sjeldent som kommersiell forståelse og demonstrerer et veldig sterkt og målrettet fokus på hvordan NEXT skal kunne selge mest mulig av høymarginsproduktet FAP20.

Nøkkelen her er Design-ins.

Slidene som viste «Design-ins momentum YTD 2020» og «Revenue momentum» var veldig informative og viser oss tidslinjene på hvordan slike samarbeid utarter seg. Som vi ser så er det forventet at flere av samarbeidene vil materialisere seg i løpet av H1-21.

Credence ID ser vi har forventet launch av sitt produkt i Q4-20, med forventet volumordre i Q1-21.

Jeg tror vi vil se en vanvittig reprising av NEXT når selskapet begynner for alvor å melde ordrer. Vi aner konturene av ordrer som perler på en snor hvor de første basert på design-ins’ene allerede kan komme mot årsslutt.

2 Likes

Sluttet på 2,40 i dag. Tror vi tålmodige får betalt her til slutt :rocket:

:wink: Litt dra hjelp fra Idex er fint :smiley:

2 Likes

Herlig utvikling

2 Likes

Kva vil du sei er forskjellen mellom Idex og Next. Har ikkje satt meg så veldig inn i selskapene.
Det eg har lest så vil eg sei eg har sans for dei ansatte i Next, føler dei har kompetanse til å bli eit veldig spennande selskap.

Mvh Nybegynner.

Boom

1 Like

Greit med litt tekst og… for oss som ikkje skjønner TA :wink: