Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Plutselig kommer det en melding

1 Like

Det ser ut som den gör seg klar för det.

Working on closing additional purchase orders for Q1 2021 delivery during remaining
part of Q1 2021.

1 Like

Denne bryter vel ut snart? Jag er ingen teknisk guru så det er sagt. :sweat_smile::sweat_smile:

1 Like

Ved neste melding kanskje?

1 Like

La den berre ligge rolig inntil videre, passer meg bra :ok_hand:

1 Like

Plutselig er den opp 10-20% og på’n igjen.

2 Likes

Eg har mine 40k, så skal ikke gråte om det skjer :ok_hand:

2 Likes

Ja, det behövs nog.

Ser att “MEGLERKONTO INNLAND DNB NOR MARKETS, AKSJEHAND/ANALYSE” öker veldig i NEXT. Rett under 5%.

2 Likes

« Knapphet på små elektroniske komponenter til fem-seks kroner rammer produksjonen av pc-er, biler og elektronisk utstyr. USA og Kina trapper opp kampen om å bli den ledende teknologisupermakten.»

Ser vi snart at dette også smitter over på fingeravtrykksensorer …?

1 Like

Fpc har allerede det problemet.

1 Like

Når skall denne snu? :thinking:

Under emisjonskurs, ingen innsidesalg. Logisk sett så sier det seg selv, men dessverre er ikke alltid aksjemarkedet logisk. Dog kan det fort måtte en positiv børmelding til før det blir fart igjen.
Håper dette var 100% oppklarende :rofl::joy:

3 Likes

Hehe takk for den oppklaringen :), jag har dessverre ökt min position så önskar bara at den vänder snart :rofl::rofl::joy::joy::joy:.

1 Like

Hvor lenge skal denne være på tilbud?

1 Like

Samme i Idex , så jag antar att folk ska over på olje aktier. ingen av de stora som säljer. Med 140mill så bör det bli ok på lång sikt, men aktien kan säkert gå ner till 4kr, det vet man jo aldrig.

1 Like

Er det ikke støtte på 4kr ish ?

4,84? - mitt forslag:

…men er jo meget oversolgt allerede da.

Jeg gjorde forøvrig et bet på at vimpelen skulle holde, men røk på stoploss ved brudd ned. Ser an trenden nå.

1 Like

Jeg håper du har rett, det behövs nok lite nyheter her om det skall snu.

Holmes, noen tanker om hvorfor denne går så for ned?