Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Det er vel en kombinasjon av litt laber interesse for tech nå og at alle er fullastet allerede etter emisjonen. Jeg har 65 000 aksjer som jeg tipper vil være en del mer verdt om et år.

Next kan jo fort bli en “verdi-aksje” om de leverer som lovet.

2 Likes

2 Likes

Jeg holder med deg Holmes, om de leverer. Fortsättningen finns for å levere. Takk for svar!

Jeg er på 100000+ så nå får jeg slute å köpe

3 Likes

Jeg venter på en ny pc avtal og håper det kommer snart :rofl::rofl::rofl::joy::joy:

Teknologi aksjer korrigerer i USA, da gjør de vel det på Oslo børs også. Forskjellen er at de i USA er luftig priset, det er de ikke her hjemme. Billig blir enda billigere, nå har Next en MCAP på bare 466 mill.

Man kan jo ta en titt på lenken til @strongbuy igjen mens man venter:

NEXT Biometrics Sales Wins Should Drive Revenues 400% Higher This Year (OTCMKTS:NXTBF) | Seeking Alpha

4 Likes

Dette blir gull for oss tålmodige

3 Likes

Jeg holder med!!

Regner med vi har sett bunnen nå. Fikk heldigvis snittet noe ned før den snudde🍀

Godt mulig det var ein bunn ja men viktig hvor dagen slutter.

3 Likes

image

3 Likes

Då var det fart igen :), jag har solgt ned till 80000.

2 Likes

Pen RSI kurve - beholder mine, men har jo bare 65k.

Screenshot 2021-03-09 at 13.44.26

2 Likes

Jag holder med, det var bare att jag nesten solgte allt jeg hadde for å köpe NEXT på 5.20. Nå köper jeg tillbaka mine fine Episurf og Navamedic

2 Likes

Pokker da, glemte å øke nedi der :face_with_raised_eyebrow:

2 Likes

Jeg kan vel si att jeg ökte först på 6.20 , 5.70 og etter det på 5.20. Det är ikke så lett å vite når man skall öke.

Viktigste er at man er med toget opp til 24 kroner

5 Likes

NEXT Biometrics signs 5-year partnership agreement with European Tech giant

5 Likes

“-This a major breakthrough for NEXT. Our partner is a dominant player in the global biometric market, with EUR 20 billion euro in sales. The revenue potential from this partnership is considerable”, says NEXT Biometrics CEO Peter Heuman.

A conference call on this important milestone will be held Wednesday March 10 at 14.00 CET.

1 Like

Yes!!!