Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Håper nå det :blush:

Hærlig auksjon :ok_hand:

2 Likes

Helt ekstremt med handling… Tror dere denne går videre i morgen? Som sist den gikk 150% på 2 dager

Moro, har ikke vært online i dag og ser nå at kontoen la på seg litt i dag :money_mouth_face:

8 Likes

Gratulerer med dagen alle sammen. Noen som har key take aways fra konferansen i dag?

Trodde du bare satt å telte penger eg :man_shrugging:

3 Likes

Kan du gje ein oppdatering :thinking::grin: eller ligger den ute ein plass så det er mulig å høyra den sjølv.?
Snodig at eit tek selskap driver med tlf konferanse :see_no_evil::sweat_smile:

Helt enig med deg om tek selskap som driver med tlf konferanse, jeg har påpekt dette for Ceo håper de kommer med noe bedre snart.

Markedet er stort på fap 20/10/30 Next er bare i starten
Next kommer till å komme med fap30 men det önsket han ikke å sette en tid på
Next satser på store sensorer
Dette er en viktig och den viktigste avtalen for NEXT siden han starta som CEO och muligens noensinne for NEXT
NEXT har stor konkurransefortrinn på Store sensorer med bra margin,
NEXT har veldig tunn sensor som gör att den blir veldig bra for småe håndholdte produkter /mot optisk sensor
5års avtal som gir en trygghet og viser andre mulige kunder att NEXT har en bra produkt
Sensor pris på 20-35 dollar når det kommer till Fap 20 sensor /mobil er ca 1 -5 dollar
Han håper at analytikere kommer på banen når de ser att selskapet er på vei fram
Teknoligien er veldig bra og kan utvikles

Noe av det jeg husker fra conference call idag

här kan du höre på den

8 Likes

Veit ikkje om du hørte aksjesladder sin podcast der “jalla kongen” kasta sine aksjer da det kom inn melding om at konkurrenten finger print hadde vist samme produkt og siden dei var eit meir etablert selskap så vel skal ikkje referere kva han meinte siden ikkje husker ikkje ordrett, men kort fortalt mista han troen og kasta “kortene” vurderte det eg og men valgte heldigvis å bli sittande. :grin:
Blir spennande dager fremover i det korte trekk kor høgt den går før den går ned litt før den stabiliserer seg. Stakkar dei som solgte på 5 tallet. :hear_no_evil::sleepy:
Gratulerer til alle som har klart å holda seg i ro.
:crossed_fingers:t3::rocket:

6 Likes

Nej, vilken episode er det?
Jag solgte selv endel på 5,7 igår.
Det er ikke alltid lett, men jag önsker ikke å ha allt i en aktie, men når NEXT var nede på 5,2 så solgte jag allt og köpte NEXT heheh.
Men jag har nå den posten jag önsker å ha i NEXT.

Veldig fine måneder for alle med NEXT aktier.

3 Likes

Rentevræl, long long and its gone.
Så ja… And its gone :see_no_evil::speak_no_evil::hear_no_evil: men rekner med han hoppa på igjen ved denna nyheten.
Han er jo ein momentum trader.
Trenger ikkje høyre heile podcasten siden det er i slutten han prater om dei kan væra blei nevnt noko i begynnelsen og, men det er i slutten meldingen kommer inn mens dei spiller inn podcasten, der han selger alt.

takk!!!

35.51 der kom meldingen inn. Så ut i poden 56 selger han resten :see_no_evil::speak_no_evil::hear_no_evil:

Litt aktivitet på svenske forum ;

https://www.avanza.se/placera/forum/forum/next-biometrics.html

3 Likes

Det er nå små sparere kommer till NEXT tror jeg.

3 Likes

Det kan godt tenkes at dette blir en slags «folkeaksje» nå.

Eg vil tro mangen idag tenkte tilbake til da Next aksjen siste hadde den eventyrlige reisen lang over 100, og nå med dagens oppdatering så må det være lov til og tenke litt store tall igjen.
Lity mer aksje nå enn den gangen, samtidig er det noe konkret og vise til, samtidig som det er penger på bok og nylig gjeninnført konstnadbesparende tiltak/ program.

Det blir en volantil og spennende tid fremover nå

4 Likes

Helt enig!!

2 Likes

Solgte alt på første runde på 8,2.

Kjøpte litt igår og idag etter melding.

Men for holde de en stund :blush:

2 Likes

Er det her Next kommer inn ?

https://www.thalesgroup.com/en/markets/digital-identity-and-security/government/biometrics/biometric-fingerprint-scanners/DactyID20

2 Likes

Jepp, jeg tror det.

1 Like