Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

3 Likes

Takk for den!!

1 Like

En fråga, handelsvolymen idag var väldigt hög. Vad brukar det ligga på en vanlig dag ungefär?

1 Like

Mycket snack om aktien här borta i Sverige nu. Vi alla minns resan i fingerprint på x antal
Tusen procent. Nu blir det samma resa med NeXT

2 Likes

«Swedentrader» ble medlem for 9timer siden, og kan fortelle at hele Sverige snakker om next - samtidig som vi nå skal gå mange tusen prosent! :joy:

(Jeg håper du får rett, men jeg lurer ikke på om du eier aksjer eller ei) kanskje du kan utdype i litt konkrete tall og tankerekker hvorfor selskapet skal prises til 10milliarder eller mer?

2 Likes

Nå er det nok mangen som som blir tiltrekt av gårsdagens melding, så det er jo narturlig at det også komme til nye medlemmer da

2 Likes

Her er det nok flere som må få tid til å lese seg opp på noe som er nytt for de fleste. Nå spres nyhetene som ild i tørt gress, og flere kommer på banen de neste dagene, ukene, månedene… Vi kan se på kursutviklingen til Fingerprint Cards da alle trodde fingerprint sensorer ville bli hot. Markedet var ikke klar for det den gang, men nå ser det ut som at dette skal bli en standard. “En løsning som forventes å bli en obligatorisk standard for dataprodusenter over hele verden.” som Finansavisen skrev i en artikkel 8 Februar.

3 Likes

Unormalt høyt, men hadde også høyt volum i begynnelse av februar

Tror du missuppfattade mig, kolla vad som hände med fingerprint för några år sedan i Sverige.

Det blev en folkaktie som gick tusentals procent. Jag menar bara att nu är det Next tur, inte att det kommer bli så. :slight_smile:

5 Likes

Når kommer første euforiske analyse mon tro? Antar at det kun er snakk om dager.

1 Like

Köpte faktiskt litt idag, det var jo faktisk en veldig bra nyhet og jeg venter flere nyheter. vi får se om jag har rett :thinking:

4 Likes

En liten runde under 9’igjen, blir vel bare ett kort stopp det

2 Likes

Først skal vel alle ‘moment-tradere’ ristes av

4 Likes

Hadde gjort seg med en liten ordre fra India igjen, så vi kunne tatt steget opp firbin10 igjen

1 Like

Holder med!!

1 Like

Holder seg bra syns jag :slight_smile:

3 Likes

Enig. Var redd den skulle korrigere langt ned. Men det kan fort komme flere nyheter de neste ukene, så dette er soleklart hold. Her kan man nok ha mulighet for svært god avkastning hvis man klarer å holde fingeren unna salgsknappen. Jeg klarer ikke finne noen andre aksjer med tilsvarende risk/reward.

1 Like

Mener å huske aksjen har vært på over 8 kr i år FØR denne nyheten kom.

2 Likes

den var over 8 på pc nyheten den 8/2

1 Like

8,5 intra

2 Likes