Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

ser ut som vi klarer 10kr + idag!

2 Likes

Tenkte på en slik villmarkskopp

1 Like

Over 1 mill på kjøp, jaja, blir vel trekt men kjekt å se

1 Like

Slutt på 10, gleder meg til i morgen :clap:

4 Likes

Hva tror dere om imorgen?

Opp opp opp

1 Like

Med over 300 000 aksjer til salgs på 10 kr blank, så er jeg redd det går nedover igjen i morgen.
Håper jeg tar feil :joy:

1 Like

Noen lurte på kjøp også, slutt på dagens høyeste, nei det er opp det :man_shrugging:

5 Likes

Jeg holder med deg, bare positivt.

Hvorfor får jeg ikke opp samme ordredybde som deg, har også Sbanken med sanntidskurser?

Hvordan får du tatt screenshot med mobil? Jeg får alltid beskjed om at det ikke er mulig å ta skjermbilde fra appen, selv med 3. parts apper.

Men hvis din ordredybde stemmer, så kan jeg godt ta feil i min antagelse…

Dette var ordredybden kl 1622, så volumet på 10kr ble etterhvert fjernet

Generelt sett er min erfaring at ordrebok er av mindre interesse så fremt man ikke jobber med bitte små trader over kort tid. Jeg ser bare på pris og volum, i tillegg til det fundamentale.

Nå sluttet vi ikke bare på daily high, men også på høyeste sluttkurs siden H1 2019.

Motstand rundt 33 kroner.

5 Likes

Blei solgt 96435 på 10kr

Kom det noen nye spennende navn/detaljer på aksjonærlistene i dag mon tro, eller er det en klassisk «noen vet noe» og dette skjer i morgen?

Tror bare gevinstsikring var over, og da måtte kjøperene strekke seg opp

Mangen har nå fokus på hvilket selskap Next har fått avtale med, eg forstår det, men for meg er det ikke så viktig.
Det viktigste er nå st avtale er inngått og signert, vi har noen å jobbe med, å selge til.

  • fokuset nå er om ein kan få igang flere sånne avtaler, få flere ordre fra India, og at selskapet akter å levere til forventningene som kunden har.

Tenk når denne snøballen begynner å rulle, å drar med seg flere volum leveranser, da snakker vi big money.

Det å nå ha en 5 års avtale i bunn, gir selskapet ro og trygghet i bunn, nå handler om flere avtaler, større volum og gode mariner

2 Likes

En spennende tid fremover for Next aksjonærer nå! Skulle gjerne hatt noen lodd til,men er nå rimelig bra lastet!

1 Like

Helt rett, dette kan bli veldig bra på kort og lang sikt om CEO får dette till. For meg så har jeg hört han bli mer og mer positiv till utsikten framover for selskapet. Han har gått fra en synkende båt til å få båten på rett vei og alle hull er tettet. Nå får vi se om han kan få båten i topp fart. Den er ikke på topp fart enda. For meg så går den på gir 1 og om allt blir perfekt har vi 9 gir till för vi er på full fart.

3 Likes

Ca. 14:58:
CFO: “…is the partner the french Thales” ?
CEO: “… (laaaang pause)… Yeeeaahhh… Erik - as probably everyone will understand … blablabla”.

Oversatt til “Plain Norwegian/Swedish”: I hereby confirm it is Thales

:sweat_smile:

5 Likes

Sæter kjøper og kjøper, nærmer seg 10 prosenten nå, Blystad med litt redusering, kan det ha vert han da så var ferdig solgt når aksjen nå vendte oppover igjen ?

3 Likes