Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Samme med dnb også som hade 4,9 mill aktier for 2 uker siden. Jeg tror de er ute nå.

1 Like

NEXT Biometrics Group (NEXT) endte på 10.00 kroner etter en oppgang på 12.36%. Aksjen har ikke vært høyere siden mars 2019. Den siste uken har aksjen steget hele 91.20%. Det ser også bra ut teknisk. Aksjen er trendmessig positiv på mellomlang sikt, har støtte ved cirka 4.00 kroner og en videre oppgang indikeres.

2 Likes

Orket ikke 10kr.

Er støtten på 4kr egentlig testet sikkelig ?

Mens vi venter på 20 kroner kan vi slappe av med å tegne hipstere i chartet

Screenshot 2021-03-16 at 09.43.22

6 Likes

image

1 Like

Skulle vinnes idag da, vsr det ikke opp da ?

Klokka er bare 12:55 jo

1 Like

Silvercoin Øker

Ser at Silvercoin (Håkon Sæther) har kjøpt seg greit opp i Next den siste uka. Men han liker å trade også, så se ikke bort ifra at det svinger litt på den kontoen Han har en grei post privat også.

Frister litt å toppe opp med 5k til på dippen, men den skal kanskje enda dypere?

Jeg har tatt 5 k idag. Men mulig den skal nedom 8,x igjen

1 Like

Legger ut fiskesnøret så får vi se om det blir napp

Ble det noe fisk?

Ikke i dag dessverre, får se om det blir bedre fiskelykke i morgen.

1 Like

Når du fisker på bunn, slipper du på topper også da ? Eller skal du inn på topp50? :wink:

1 Like

Jeg kjøpte 50 000 med snitt rundt 2,20 og økte med ytterligere 15 000 rundt 6 kroner. Nå skal prøve å få 5 000 til her på 9 tallet.

4 Likes

Kan nærme seg noe interessant snart :slight_smile:

OBS: kan være “videre oppgang”-infoen er feilplassert, men en kan skjønne tegningen om eventuell videre oppgang.

4 Likes

Tok de 5000 her på 8,60 - har altså nå 70 000 aksjer totalt i Next Biometrics.

10 Likes

Nå vil vi opp.
Søren er det vi gjør under 10kr når vi egentlig skulle vert på 20 da ?

2 Likes

Må gjøre som Holmes, vær tålmodig

3 Likes