Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Kanskje litt interesse nå som det lir mot rapport

Ja og ferie er på vei til å være over så folk begynner å jobbe litt igjen

Fortsatt en stund til rapport da, 18.08

Interessen pleier vel å ta seg opp et par uker før?

1 Like

Et stykke opp til 30kr dernest 60kr enda. Bare å ta en holmes :grin: sitting power :muscle::moneybag:

1 Like

Sitter på hytta å tar meg en pils, fordtår det er mitt action her nå, bra volumet også ?

If you say so…

Har selv for lite erfaring til å uttale meg, men trodde det var siste uken før det normalt ble større bevegelser.

Hva forventes av halvårs rapport? Uten flere nyheter eller noen estimater/info om 5 års avtalen blir det vel skuffende stemning? Mest sannsynlig underskudd for Q2 eller?

Flere større kjøp her nå… men må si jeg ikke forstår mye av handelsmønsteret i aksjen.

1 Like

Da kan jeg anbefale å lese seg opp på TA👍

1 Like

Åja, så lett var det😊

Flagging

5 Likes

Der var da en grei mengde!

Da forstår jeg mer av det plutselige volumet, så får vi se om dette holder til å bryte opp😁

Tja, jeg tenker at om det ikke skjer noe snart så vil det sakte men sikkert trekke seg nedover igjen.

TVENGE fyller ikke på såpass hvis han er i tvil om videre oppgang for aksjen!:moneybag:

2 Likes

Nei det er sant, men han kan ha en horisont som overgår flere andres, for å holde kursen må det underbygges med kontrakter og penger inn.

4 Likes

Solgte litt, lagt meg litt lengre ned, så får vi se😊

Tvenge har vert flink i Next siste tiden, absolutt verdt å følge meg hans bevegelser.
Eg valgte å gevinstsikre litt denne gang ettersom eg lenge hsr vert litt utolmodig,
Sitt likevel fortsatt med 40k

3 Likes

Har ikke noe annet forhold til denne aksjen enn det jeg har lest her noen måneder, solgte alt sist og solgte alt nå. Holmes sine tips som har betalt seg, takk @holmes​:slightly_smiling_face: Det eneste jeg forholder meg til er at jeg har tjent 2 månedslønner på 2 “trades”. Supersterkt i seg selv at en storaksjon kjøper såpass med aksjer :+1:

3 Likes

Gratulerer til oss tålmodige

6 Likes