Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Fingerprint neste da @holmes :wink: Sitter enda med mitt.

1 Like

Får en anelse gode gamle funcom vibber av tråden nå :grinning_face_with_smiling_eyes: Om historien gjentar seg så er et byks nært forestående :sweat_smile:

2 Likes

Får satse på det snart lander inn noen svære bestillinger fra denne mye omtalte 5 års kontrakten snart.

3 Likes

Ferien er over så det kan komme når som helst både tidlig og seinere. Jeg håper personlig på at det blir seinere, tørker volumet ut så kan det sige tilbake igjen, bare det ikke siger tilbake fra 9 til 8 :sweat_smile:

3 Likes

Flagging

8 Likes

Spennende med 2 flagginger på +5% og bevegelsene generelt i både volum og pris. Tipper begge disse aktørene vil fortsette å akkumulere. Vi så det igår at det lå skjulte poster (samme str) på flere nivåer. Her er det bare å klore seg fast og ikke la seg friste til å selge. :slight_smile:

EDIT: Googlet mr. Horn og Tvenge og de har gjort forretninger sammen før - senest i 2018 hvor Horn kjøpte leilighet av Tvenge. Så de kjenner hverandre og således er det ikke unaturlig å sette disse flaggingene i relasjon / kontekst med hverandre. Kuriositet forsåvidt :smiley:

EDIT #2: At disse 2 (som tydeligvis kjenner hverandre relativt godt) nå til sammen har over 10% er jo også interessant i seg selv. Blokkerer for hostile takeover / tvangsinnløsning om det overhodet er et mulig scenario… Kan isåfall indikere at de er ferdigkjøpt. Vi får se…!

6 Likes

Solgte kanskje litt for tidlig, og selv om volumet er høyere enn hva som har vært gjennom juni og juli er det relativt beskjedent om man ser vil oppgangene 10.mars og 8-9 februar, så tør jeg ikke tenke på hva som skjer om det det dunker inn en positiv nyhet nå. Håpe det drøyer en del og at de som du sier er ferdigkjøpt :see_no_evil::wink:

1 Like

Her pågår det nå “et eller annet” - det er iaf helt sikkert. Jeg mener risikoen er begrenset ved å sitte inne men at rewarden er desto høyere. Kan bli volatilt men jeg velger å sitte helt stille i båten - både ferdigkjøpt og -solgt og forventer meget god avkastning på aksjene mine.

3 Likes

Jeg forventer nyheter før en senere for å si det sånn.

1 Like

Nyhetene er vel på overtid slik sett når de går ut å forteller at noe er på vei, så om det smeller inn nå skulle ikke forundre meg. Men om det drøyer litt så kan det sige tilbake når de som ikke har tålmodigheten selger unna litt for å realisere etter 5 dager opp

2 Likes

Du mangler en tittel til bildet ditt: “Perspektiv” :star_struck:

1 Like

Liker utviklingen her :star_struck:

8 Likes

Hehe holder med!

1 Like

Jeg også Holmes!

1 Like

Trivelig med litt volum også når det først flytter seg.

1 Like

Tør vi håpe på at vi bryter 9’n i dag?

1 Like

Halleluja - måtte bare skyte inn en kommentar med substans :rofl:

Bahamas neste?

1 Like

Ser slik ut, sperrene blir klipt ganske fort :chart_with_upwards_trend:

1 Like

Noen som vil poste ett større ordrebilde enn det DnB makter? :innocent: