Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Hærlige dager, typisk at løftet kom ettter at eg sikret litt, men fortsatt en pen slump lodd i bagasjen :ok_hand:

4 Likes

1W

MCAP

2 Likes

2 Likes

Ja, nå går an så ei @kula

2 Likes

Hvordan ser det ut teknisk for dere som har peiling? Sitter selv med 10K aksjer i next etter over 1 år og skal fortsette med det😂

Der satt den gitt. Jaja. Kanskje det blir en liten flaske i dag for å feire pen oppgang. :+1::sunglasses:

4 Likes

Må være fint å få hausse egne aksjer i avisen :wink:

Satt dessverre på gjerdet da jeg ikke har fått så mye annet ut av forum enn snakk om volum og priser…og noe TA. Men gratulerer til dere andre!

1 Like

Kjøpte selv på flaggmeldningen, men solgte for tidlig :wink:

Ikke legg for mye i hva Tvenge gjør forresten, han har ødelagt kurs helt på mine 2 OTC aksjer med sin dumping…

Som du ser i chartet er det en C&H 1w. C&H er en av topp 3 beste formasjoner. Går den der i fra, er neste motstand 250% opp.

Et slikt momentum og akkumulering uten news og med lav salgsvilje gir en pekepinn på hvilken eksplosivitet en vil se ved god melding. Er i grunn bare å se til venstre i chartet.

2 Likes

Tusen takk for svar😁

1 Like

Det er noe eksplosivt over NEXT (som @vcp sier). Har selv et mellom-target på 10kr (etablering her) før neste nivå i praksis er rett rundt 30kr. Men her kan i alt grunnen skje. Har et åpent sinn for å si det mildt :slight_smile:

1 Like

Ja, viktig med pustepauser og bytte av hender på vei opp😉

Gratulerer alle som er tolmodige sjeler. Jeg gikk på smellen å selge alt i går pga jeg såg dette som en ny “pump and dump”, da jeg ikke tror Q2 blir noe særlig bedre enn Q1. Har tolket det slik at Halvleder situasjonen ikke er blitt noe bedre, og frykter at det ikke kommer noen bestilling av “thales” før Q2. For min del håper jeg at eg har rett, for deres del så håper jeg at det er skivebom!
Hva er deres tanker rundt Q2 / Halvledere og bestilling/kunngjøring av den “europeiske giganten” ?

2 Likes

Jeg tror det kommer snart om vi har tur. Ferien er over snart!

Er det forresten uttalt hvorfor denne kunden ønsker å holde tilbake på navnet?

En kan jo spekulere.
Er det store og eller revolusjonerende ting på gang eller nye markeder som står for tur vil jo gjerne slikt være en fordel ovenfor konkurrenter. Er ikke akkurat småfisker på kundesiden ww her. Kineserne stjeler og kopierer som kjent «alt» fra resten av verden.

*Hypotese

image
image

1 Like

Tror ikke det er noe annet en vanlig praksis, men sterkt av aktien idag!! Håper selskapet også leverer noe bra pm, så er jeg mere en fornøyd!!

2 Likes

Ok, fint med en x-faktor til markede uansett årsak, selv om det ikke er så veldig mange det kan være :grin:

Ja, og spesielt dagens close må kunne sies å være meget sterk!
Lukter tennisball effekt.

2 Likes