Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Smyger seg over her nå

1 Like

Da var eg tilbake med en bra ansamling av Next igjen.
Eg traff bra på salg, håper kjøpet også treffer like bra.

Det bør jo snarlig ( i løpet av høsten ) komme ordrer med volum av rang.

4 Likes

Kjøpte også noen aksjer, overkant av 10.000, det rare er at de ikke ble registrert i loggen, eller påvirket omsetningen i aksjen. Kjøpte på ask, men ble snappet opp lavere. Merkelig.

5 Likes

3 Likes

Det ble tatt en del Next her og i dag!

3 Likes

NEXT Biometrics secures new design-win for notebooks

7 Likes

Blir det noe $ da?

Denne har jeg ventet lenge på :slight_smile:

1 Like

6 Likes

Framtung om dagen, avtaler og priser er fint men når kommer det ordre? Hvordan ser det ut mtp chiper i det markedet next opererer i?

NEXT anticipates 9-12 months before the company will reach higher volumes with the customer. This segment is known for its long design-in lead times, but also for long-lasting agreements.

2 Likes

Om det er snakk om PCer så er jo også det noe som er påvirket av chip mangel? Og det er jo noe som kommer til å bare i sikkert ett par år til iallefall. Er det da fare for at det kan stikke kjepåer i hjula på eventuelle avtaler eller er det iberegnet?

Jeg mistenker at det er med regnet av selskapet, men aktie markedet vet man aldring. Denne delen var viktig når jeg kjøpte på meg aktier idag.

Today’s design-win is a great proof-point for NEXT in this regard. The design-win demonstrates that our active thermal fingerprint technology is competitive, and that we have once again been selected due to our great formfactor, high security level and demonstrated customer focus in the notebook segment

4 Likes


5 Likes

Expert faktisk :grinning_face_with_smiling_eyes::ok_hand:

1 Like

already looking forward to the first DW! :money_mouth_face:

Toucher ned på trendlinjen nå, lavt volum. Ikke registrert noe reduksjon på de største eierne. Liten “sperre” på 6.60 som etter min erfaring betyr akkumulering av noen. Spennende å se om det dukker opp avtaler med kroner inn snart!?

1 Like

Ja, det er bra stille i gården her nå :zzz:

1 Like

Tenkte akkurat det samme. Lite hørt fra denne på en stund.
Ser ut som 6.60 holder stand.

1 Like