Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

NEXT Biometrics: Invitation to presentation of Q3 2021 results

Eier ikke denne for underholdningen sin skyld

image

1 Like

Nei, akkurat nå er det mer moro å se på maling tørke :eyes:

Hva kan vi forvente oss i morgen?

Forventer ikke så mye av q3 tallene, forhåpentligvis litt optimisme og framtidstro / positiv guiding

Det er mistenkelig stille før en rapportering. Vil tro det jobbes i kulissene. Ikke noe nyhet som skal dempe et dårlig resultat heller. Intet nytt er godt nytt, heter det.

1 Like

vet ikke om jeg tror på det hehehe men håper på det.

1 Like

NEXT Biometrics: Q3 2021 results

Må si att det er en OK rapport, ikke mer eller mindre. Med bedre framtidsutsikter.

1 Like

Bedre margin, lavere driftskostnader, litt lavere omsetning, COGS ned. Mangler bare at underleverandører klarer å pushe ut fler komponenter.

Flere design wins.

Jeg synes også, ut fra det lille jeg kan om dette, at dette var en god melding.

1 Like

1.7 mill i minus, har 117mill igen, det gir muligheter i framtiden!! :slight_smile:

1 Like

Blir spennende å se om markedet liker dette godt nok til å sende kursen et par knepp opp.

Despite the present challenges we remain very confident that we are on the right track to make this company successful

:star:

2 Likes

Bør ikke være noe som gir hverken det ene eller andre utslaget i kursen i dag?

1 Like

er det noe feil på topp 50 listen idag?

Cash nok til 68 kvartaler :grin:

Så får vi håpe at logistikkproblemer er løst innen den tid

2 Likes

Ja, dette var nok i linje med forventningene

2 Likes

Blir nok hardt å vri seg inn i trekanten dag, men det er kun snakk om ~6.62!?

1 Like

Er det ikke en større trekant lenger ned? Sitter ikke foran chartet

Kursen kan fort lure seg opp igjen utover uken og inn i den opprinnelige trekanten, volumet i dag var ikke direkte skummelt. Om man tar med staminaen til toppaksjonærene, har troen på at det kommer avtaler og cashposisjonen så er det omtrent bare oppside her.

3 Likes