God morgen @erpe80
Må bare først si at når jeg ser et 15 min chart og det ser slik ut, så pleier ikke akjen å være noe for meg pga. likviditeten.
La oss derfor se på weekly; weekly chartet ser pent ut; konsoliderer mellom 4.015 og 4.90. Brudd på disse nivåene vil signalisere videre retning. Moment indikatorene ser ut til å ha bunnet ut, men trenger en uke til for å bekrefte dette.
Det som er vanskelig å se her er om korreksjonen / konsolideringen er ferdig, eller om det er en B vi ser på i en ABC korreksjon. Foreløpig sier jeg ABC er ferdig, og at man kan begynne å se etter brudd på 4.90 pga. denne ukens candle. Men vent og se hvor den closer weekly, skal jeg tippe så tror jeg ikke du får brudd opp denne uken. Trenger mer tid…
Clinical Laserthermia Systems AB – denne ser ikke like hot ut, potensiell bullish wedge formasjon, men i tilfelle så er det lenge igjen før kursen bryter opp. Hvis jeg tenker rett her er vi ferdig med B leg i en ABC og skal nå danne C leg (ny leg ned). Alternativt kan man tolke prisen som i en mindre trekant innenforbi wedgen. Brudd til oppsiden av trekanten vil potensielt gi brudd opp av wedge, men slik moment ser ut så tror jeg ikke det er sannsynlig på kort sikt (forutsatt det ikke kommer nyheter som ødelegger det tekniske bildet da )