Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Noc's Corner (Teknisk Analyse på Youtube)

Fungerer perfekt på Norsk imo. så “carry on” :+1:

1 Like

Kjør på, var behagelig!. Hadde vært mye værre med min språkforvirret nordnorske dialekt. :sweat_smile:

Hær kan du helt klart bli en av norges topp tekniske, men da må du bli litt long også da markedet dær pga Ola og Kari nordmann er større? Mens personlig syns jeg det er mye merverdien av å få bear perspektiv, da det er kontrært av hvordan jeg tenker.

Edit: Glem det, man er selvfølgelig nøytral som teknisk

1 Like

Takk for innspill @Janno!

Min personlige overbevisning regner jeg med ikke skinner gjennom hvis du ser den første videoen, må forholde meg så objektiv som mulig og bare tolke chartet som jeg ser det og i allefall ved inngangen til uken så syntes jeg det så litt uavklart ut med en bullish tilt pga. sentimentet i markedet.

En bonus er at jeg opplever at det er mye læring i å snakke høyt om min tankeprosess bak analysene, og dette er litt av målet med å lage video av det, det gir jo mer innsikt enn et bilde med noe tekst :slightly_smiling_face:

2 Likes

Ja innså det selv, hadde redigert svaret mitt. kom på at jeg måtte skille mellom hva du poster og hva du sier teknisk :slight_smile:

1 Like

…back with another one; shoutout til @pdx & TI (sponseravtale much? :sweat_smile: )

Enjoy!

9 Likes

Subscribet for sexy stemme og Rogalandsdialekt!

1 Like

Stå på Noc. Gode greier :grinning_face_with_smiling_eyes::ok_hand::raised_hands:

1 Like

Liked & subbed! Men hvorfor ikke darkmode? :blush:

Lyst å ta en teknisk på Schibsted?? Hva sier en diamant formasjon, ny kort opptrend indikert?
Kjøpte en pot basert på teknisk / i påvente av en overraskede rapport. Men eierandeln til Adevinta trekker litt ned kortsiktig.

1 Like

Ønskeliste: NEXT, IDEX, FING, PREC

1 Like

Switcha fra Darkmode for noen år siden siden jeg slet med å se strekene skikkelig på mobil.
Begynner nok å bli gammel @Janno ! :sweat_smile: Kikket litt på Schibsted, nice call brah!
Ser uber bullish ut på weekly ved bruddet i dag, men hvorfor ikke mer volum på daily? :man_shrugging:

1 Like

Høres ut som om han er fra bryne… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Er nok bare fordi jeg har vondt i halsen @nofun :innocent:

1 Like

Er en stor og kjedelig aksje. Takk hadde ikke tenkt på volumet, viser jo litt lav interesse. skal holde et øye til den!

Du kan justere intensiteten på fargene på de forskjellige indikatorene. eks

image

1 Like

Satt og lo litt igjennom videoen. Bra og lett fordøyelig info. Fremlegging med humor og glimt i auga.

Tommel opp :+1:

1 Like

Takk for kompliment @rosk82 - kjekt at du fant det morsomt :grin:

Syns du klarte å legga fram info på ein god måte, uten å gjøra det for tørt. Noe som kanskje er viktig med dagens generasjon. Og sikkert greit for folk som er helt nye og kikker etter informasjon på norsk.

Lett humor, tok ikkje deg sjøl høytidelig. Samtidig blei det ikkje for påtatt og “over the top”.

Veit ikkje om du har erfaring fra før, men du virka ganske avslappa i videoen.

Tror ikke det er så mye slike kanaler som dette i Norge, så kan hende du har truffet et vakum som bare må fylles :slight_smile:

Blir spennende å se fremover når du begynner med litt TA for noobs. Vet ikke hvordan du har tenkt å gjøre det, men en ide kan jo være å gi en innføring på en spesifikk indikator i begynnelsen av en video, for så å vise praktiske eksempler på charts du går igjennom?

1 Like

Yes, målgruppen er de ferskeste i gamet. Jeg følger en god del engelske kanaler som driver med TA, men har ikke funnet noen som gjør det på norsk så mener det er et hull som kan tettes… :slightly_smiling_face:

Jepp, det er planen - har alt laget en intro til Tradingview og så er planen å fylle på med ulike temaer innenforbi verktøyene :slightly_smiling_face:

2 Likes

Herlig shoutout :smiley:

1 Like

God morgen!

Ny video ute nå - i god tid før markedet åpner :wink:

8 Likes

A post was merged into an existing topic: Cambi notering