Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Noram Drilling AS

NorAm Drilling AS - Third Quarter 2024 Results

NorAm Drilling AS - Ex cash distribution USD 0.04 today

NorAm Drilling AS - Third Quarter 2024 Results Presentation

Skulle tro den blir mer populær fremover siden Trump vant valget

NorAm Drilling AS – Mandatory Notification of Trade by Primary Insider

1 Like

NorAm Drilling AS – Monthly rig update and key information relating to the cash distribution for December 2024

2 Likes

Då vart fasiten ca 5,47kr for året, heilt ok det :slight_smile: spennande neste år om det tar seg oppigjen.

1 Like

Eller kanskje vi ser tjuetallet neste år?

NorAm Drilling AS – Mandatory Notification of Trade by Primary Insider

Trengte ikke vente til neste år. LOD på 29,55

NorAm Drilling AS – Monthly rig update and key information relating to the cash distribution for January 2025

Financial calendar

Nordnets analytiker, Roger Berntsen, har hatt en samtale med Marius Furuly, ansvarlig for IR og strategi i NorAm Drilling.
Ligger under Nordnet sine podcaster.

“Drill baby drill”
Det ser lovende ut de neste fire årene i hvert fall.

Andre som har tanker rundt selskapet og fremtiden?

Har fulgt Noram siden børsnoteringen, etter å ha fattet interesse av pitchen HO5 ga av selskapet.

Kjøpte meg ikke inn før mid 2022 etter alt for lang tid sittende på gjerdet, men har bare økt beholdningen jevnlig siden den tid.

Har troen på selskapet og segmentet Noram opererer innenfor, men må innrømme det var skikkelig tvil da den nylig nærmet seg under 30kr. Synes kommunikasjonen fra ledelsen har vært for positiv i lengre tid i forhold til realiteten når man ser at de fremdeles ikke har full utnyttelse på boreriggene sine - og måned for måned har skyvd antakelsene sine om når det tar seg opp.

Siste samtale med Berntsen/Furuly i Nordnets webinar ga meg tro på en fin fremtid i Noram, spesielt med tanke på politiske signaler i USA.
Furuly hadde vel et innsidekjøp i januar også på lavt 30-tall. Mye forskjellige meninger om hva en skal legge i innsidekjøp og ikke minst størrelsesordenen på kjøpet, men jeg slang meg hvertfall på med et lite kjøp i samme område. For min egen del så akkumulerer jeg jevnlig aksjer her og reinvesterer utbyttet videre i aksjen, uten at det skal være noen anbefaling for andre :slight_smile:

3 Likes

NorAm Drilling AS – Monthly rig update and key information relating to the cash distribution for February 2025

1 Like

Financial calendar

NorAm Drilling AS – Invitation to Q4 2024 Results Presentation