Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norcod

NORCOD AS: New share capital registered

Norcod AS: Invitation to webcast Q2-2023 results

NORCOD AS: Capital increase by debt conversion

Norcod granted new production site in Nordland county

Angående sluttrapport fra Fiskeridirektoratet

Norcod AS: Third quarter and first nine months 2023 financial report

Financial calendar

Financial calendar

Norcod strengthens management team to accelerate profitable growth

Norcod Lands New Profitable Contract in China

Norcod AS: Company update

Har egentlig aldri tjent noe på fiskeaksjer. Sannsynligvis den eneste i Norge som ikke har gjort det. Men hver gang jeg satset på det, så dukket det opp en jæv … vel en sur lus i nerdene. Eller så var det en glad laks som stakk av gårde og så ble jeg sittende igjen der med halen mellom øra.

Nok om det. Brent barn skyr ilden gjelder (dessverre) ikke meg denne gang. Dvs, etter noen års fravær fra lakselus, så har jeg nok en gang prøvd meg. Går sikkert på trynet det også. Men i det minste kan det vel ikke bli lakselus hos torsken? Grunnlaget for min sikkert dumdristige satsing er at NCOD fikk en avtale med kinesiske interesser. Og man kan si mye om Kina-mann (akkurat som Putin og løgner-Trump), men landet er jaggu et stort marked!

Utrolige er; med min lille inntreden (mellom 20-30,000 aksjer) så er man allerede inne på oversikten over de 50 største aksjonærer. Hallo i luken!? De aller største aksjonærene er danske så vidt jeg forstår. Dansker er bra, de har sans for “en lille”!

Det går kan hende ad dundas med min investering. Men jeg sier som Ibsen skrev: “Kan hende jeg seiler min skude på grund, men så er det dog dejligt at fare!”

:beers: :grinning: :fishing_pole_and_fish:

Norcod AS: Invitation to webcast Q4-2023 results

Q4 2023 and preliminary full year 2023 Financial report

NORCOD AS: Update on contemplated private placement

NORCOD AS: Update on contemplated private placement

NORCOD AS: Contemplated private placement

NORCOD AS: PRIVATE PLACEMENT SUCCESSFULLY PLACED