Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Mining (NOM)

Det er nesten alltid korrekt disse rapportene som kommer, er nok folk som enten blir oppringt om emisjon eller kjenner noen som er.

Jeg ser mørkt på dette caset for aksjonærene fremover. Jeg leste en avisartikkel i dag der det snakkes om at hvis selskapet skal basere seg på banklån trenger de å stille 40% egenkapital.

Hvor mye er Keliber verd, og hvor mye mer penger må da hentes i emisjon?

1 Like

Nordic Mining ASA: Private Placement successfully completed

Nordic Mining ASA: Key information relating to subsequent offering to be carried out by Nordic Mining ASA

Haha, 2kr liksom, ryktene stemmer også denne gang, men 2 kr ? Ned fra intratopp idag på 3,8 :roll_eyes:

Får handlet på 1,90 i morgen da sannsynligvis🤩

1 Like

Du traff bra her!

1 Like

Artig. Samme fremgangsmåte her som i et par andre emisjoner.
Tilrettelegger av emi oppdatererer/gjennomfører en analyse med sprekt kursmål, samtidig som de jobber med emi på langt lavere kurs…

Vi burde ha en tråd som tracker alle slike eksempler

4 Likes

Som mod så har du nå en jobb. Burde ta med alle gamle eksempler også. Henge ut de som fortjener det

1 Like

Hvordan er det en moderatorjobb og hvem er du til å delegere? :smiley:

1 Like

Jeg eier deg via mitt insider abb. Du tok insj og jeg valgte da å la deg få oppgaven samtidig som du fikk bittelitt cred for god innsats. Akkurat nok til å få deg fornøyd, akkurat litt for lite til at du blir cocky. Ikke mere kverulering nå, run along peasant!

8 Likes

Ex subsequent offering today

NOM: New share capital registered

Summons to extraordinary general meeting

Savepig,

DNB var nylig tilrettelegger i TRVX emisjon.

Etter lunch kom en sprek analyse med kursmål 19, etter middag kjører de rettet emisjon på 8. Husker ikke kursen den dagen, men rundt 10 kroner.
Er nok regelen fremfor unntaket.
Sendte forøvrig en mail til Økokrim vedr. dette, samt at jeg ønsket at de kikket nærmere på hvem som handlet den aktuelle dagen. Lurer litt på hvorvidt DNB lekker informasjon.

Invitation to the presentation of the Q4 2019 results on Tuesday 11 February 2020 at 10:00 (CET)

Nordic Mining ASA (OAX:NOM) - Interim report per 31 December 2019

noen som er med her?

Har en liten post ja :wink: