Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Aksjonærlister og shortaktører (NANOV)

http://www.hematology.org/Annual-Meeting/

1.-4. Desember 2018
60th ASH Annual Meeting & Exposition
The premier event in malignant and non-malignant hematology

Går ut fra at det er dette det er snakk om?

Dere som har aksjonær historikk.

Er det mulig at dere lager en trend indikator for topp 20?

Vet ikke helt hvordan en slik vil se ut, men har vært gøy å sett trend på de forskjellige aktørene.

Ligger jo en mengde informasjon i denne tråden som gjør at du kan gjøre det sjæl. :stuck_out_tongue:

1 Like

Spent på hvem State Street representerer.

Kan skje de dukker opp her en gang:
https://www.msn.com/nb-no/okonomi/aksjeopplysninger/eierskap/fi-174.1.NANO.OSL

Tenker dette er et større konsortium med Luigi Costa i spissen.

1 Like

Kan du forklare Glein? Vet jo at Costa har mange aksjer… Men hva slags planer kan et eventuelt konsertium ha?

Det kan være alt fra 1 investor med mye cash til big pharma. Umulig å vite

Costa er mektig ass.

Får sparken, bruker sitt globale forretningsimperium til å kjøpe opp hele selskapet.

1 Like

DNB økte sin post igjen.

Jeg tror kanskje short ikke kommer til å være så interessert i å selge inn i økende topp 20 fremover.

Har litt for få gode datapunkter i skjemaet mitt. Blir veldig spennende å få halvårs rapport fra folketrygdfondet om hvor stor de regner posisjonen sin i NANO per utgangen av juni.

4 Likes

De regner med alt, inkl aksjer utlånt?

sånn jeg har tolket dem ihvertfall ja.

Topplisten er noenlunde stabil, det er et godt tegn.
Men at topp 10 eier 30% og at topp20 eier 40%, er dette ganske lavt hvis man sammenligner med andre lignende selskaper?

Hvis noen har hatt interesse av å få kursen ned i 2018, så har dette kanskje vært lettere å gjøre i et selskap der topp 10 kun eier 30% av selskapet?

Noen som har noen tanker rundt dette?

Kanskje vi flytter småpraten til fundamental eller småprat forum. Enklere å sammenligne med gamle lister her om det ikke småprates for mye her. :grinning:

5 Likes

NANO har oppdatert offisiell topp 20, vi ser at OM Holding har kjøpt enda mer i forhold til lista mandags morgen:

3 Likes

Tro om han planlegger å flagge 5% i løpet av sommeren?

Syns det er smått magisk at han pøser på her. Så spørs det hvilket tidsperspektiv han sitter i. Noen som tenker noe om det?

I mitt hode så er han looongballong 2021+.

Tviler på at han har noen spesiell tidsbegrensning satt, han vurderer nok meget jevnlig hvordan nedside/oppside ser ut.

Det satt vil jeg tippe han har minst 2021 i hodet for å kunne ta ut mest mulig gevinst.

Hadde vært interessant å høre fra han om denne investeringen.

Siden 1. Mars 2018 har OM Holding kjøpt ytterligere 364491 aksjer. Han sitter nok i hvert fall til etter ASH :slight_smile:

1 Like