Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Aksjonærlister og shortaktører (NANOV)

Har faktisk ikke tenkt den tanken før:) Men tror ikke det har skjedd noen forfalskining så langt.

Regner med at det ikke bare er Inkognito666 som sitter på disse listene, så da hadde vi nok fått hørt det tenker jeg…:slight_smile:

Synes det er et meget godt spørsmål. Men flere personer sitter på informasjonen, men få deler. :slight_smile: Så hvis noen kommer med juks og fanteri så blir det raskt slått ned på, og da blir ryktet til denne brukeren ødelagt. Så jeg stoler på kjente brukere med masse likes :smiley:

1 Like

Sant. Bemerk at disse listene er oppdatert til og med onsdag uken før.

1 Like

En får jo også topp 20 rett fra selskapene med jevne mellomrom, pluss at man kan sjekke det grovt opp mot aksjonærregisteret fra året før.

Jeg velger ihvertfall å ikke være så veldig paranoid på det der. Det ville være en alvorlig kriminell handling å legge ut en manipulert liste, hvor jeg antar at politiet ville kunne kreve informasjon fra @pdx om hvilken informasjon han sitter på om brukeren.

Det er egentlig litt utenkelig, helt enig med dere.
Setter pris på oversikten og igjen tusen takk @Inkognito666

Short uendret på 0% synlig.

Kan det være et tegn på at shortere mener sjansen for oppgang er større enn nedgang?

Eller at de har funnet ut at 0,49% er helt topp arbeidsforhold å jobbe i?

Plutselig har nano oppdatert to ganger i august

Shareholders
Shareholder Number of shares %

  1. HealthCap VI L.P. 5 445 833 11.09%
  2. Folketrygdfondet 2 776 506 5.66%
  3. OM Holding AS 2 411 883 4.91%
  4. Nordnet Livsforsikring AS 1 533 973 3.12%
  5. Linux Solutions Norge AS 845 071 1.72%
  6. Sciencons AS 750 000 1.53%
  7. State Street Bank and Trust Company 729 565 1.49%
  8. Radiumhospitalets Forskningsstiftelse 689 518 1.40%
  9. Must Invest AS 625 000 1.27%
  10. Inven2 AS 541 247 1.10%
  11. VPF Nordea Avkastning 508 251 1.04%
  12. Roy Hartvig Larsen 501 777 1.02%
  13. Ro Invest AS 450 000 0.92%
  14. Birk Venture AS 420 000 0.86%
  15. VPF Nordea Kapital 407 922 0.83%
  16. Netfonds Livsforsikring AS 387 849 0.79%
  17. KLP AksjeNorge 300 000 0.61%
  18. Myrlid AS 300 000 0.61%
  19. Nordnet Bank AB 282 212 0.57%
  20. Statoil Pensjon 277 701 0.57%

Total 20 largest shareholders 20 184 308 41.12%
Others 28 907 375 58.88%

Total number of shares 49 091 683 100.00%

Updated 28 August 2018

2 Likes

Artig å se at State Street fortsetter akkumuleringen fra 27. til 28. august. Litt over 9 000 påfyll.

2 Likes

Svar til forrige innlegg som ble borte i oppdateringa:

Tja, der er et par riper i den nye lakken, vi går å venter på om dagen åpning av US-sentre, samt har vi fått vite at clinical trials skal oppdateres etter q-presentasjonen. Noe som det ikke er gjort. Og noen fra TI hadde fått svar at det kom oppdatering denne uka fra IR om jeg husker riktig.
Ellers er jeg enig i at åpning av sentre totalt sett går riktig vei, samt Archer-1 og progresjon med regulatoriske myndigheter, FT, peker samme vei.
Satser selv på at clinical trials ikke er oppdatert, slik at de kan fortelle markedet når det kommer med en oppdatering der.
Har i grunn tenkt på prisingen av selskapet som svært attraktivt i lang tid, men det betyr ikke at økning må komme nå.

Angående aksjonærlister på mandag er det spennende, noe annet å se på, siden mye av norsk biotek så ut til å være rammet, kanskje short-aktørene er synelig igjen på mandag 1530.
Angående Danske bank var det noen på HO som orienterte at det er en gammel sak, og det gir lite mening at den skulle føre til behov for nedsalg for de nå.

1 Like

Vi vet at det er noe lag i tiden fra sponsor(Nano) oppdaterer ClinicalGov, til siden blir oppdatert, ergo kan Nano ha oppdatert siden igår, mens den ikke blir oppdatert for oss før mandag/tirsdag.

Angående US sites, så håper jeg virkelig at de oppdaterer markedet i form av pressemelding. En melding om “US sites are now open for enrollment” eller noe i den duren. Det kommer nok ikke til å gjøre underverker for kursen, men for oss langsiktige aksjonærer er det nok en stein som faller på plass.

At topp 50 sitter stille eller øker, er også en betryggelse. For tiden vektlegger jeg mest State street sine bevegelser, da jeg ser på det som interessant at de er inne på flere av plassene.

1 Like

Ser ut til at Nordic Nanovector har begynt å legge ut topp 20 aksjonæroversikt, 1 gang i uken.
Enda et godt tegn på at infopolitikken skal bli bedre i selskapet.

5 Likes

Ja enig, har sett det samme i det siste men ville se det an et par uker til før jeg kommenterte det.

(Har sendt kommentar til malene en gang at jeg syntes det hadde vært flott. :p)

Et fryktelig enkelt og risikofritt tiltak fra deres side for å imøtekomme markedet sin trang til i formasjon.

4 Likes

God morn @Inkognito666.:slight_smile:

4 Likes

Fredag ble flere store kjøpsposter tatt på overraskende lav kurs. I dag har vi en 50k salgsordre på 56 som er synelig. Det er noen store som leker med kursen. Myna?

Den posten forsvant på noen sekunder - tydelig noen som leker / presser

Den posten står der fortsatt og har vært synelig i minst 18 minutter.

Fint når syst. henger, ser posten nå ja :frowning: Men når en skal selge 50’ i ett jafs så hadde det vel vært naturlig om den ikke lå åpen - er det for å skremme mon tro?

Tenker på Radforsk, for midler til PCIB