Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector Aksjonærlister og Shortaktører (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007fc267e7fe10>

Helt greit! Her er den:
NANO 03.09.2018.xlsx (631,8 KB)

Det var umåtelig hyggelig gjort av deg @Wannatri…!!

Edit: Kan se av lista , at en rett borti gata ved meg har trua i hvert fall… :slight_smile:

Tusen takk, Wannatri! :innocent:Har scrolla kjapt, og registrert at det er noen blekkspruter som gjemmer seg et godt stykke nede på listen.
Lange og mange armer, der.

Tak k wannatri. Det er kommet inn 5-10 nye med innehav rundt 30K. Bla, har Statoil et fond som nå er helt ny på listen. DNB Markets sin konto nr. 2 har også 30-40K. Ligeså Carnegie og Alfred Berg. Om jeg ikke tar feil, så er KLP også tilbake , men foreløpig ikke mer enn 30-40K.

Samlet antall aksjonærer har jo økt en god del.

Hvilke blekkspruter er det du hinter til? <*)))><

Internasjonale investeringsbanker. Dvs gjemmesteder for aksjonærer (gjedder?) som vil være usynlige.

DNB har en slik i Luxemburg, også 30-40K.

Takker @Wannatri
Hva betyr dette/hvor kommer det fra? :thinking:
NR15 - STATE STREET BANK AND TRUST COMP
“Ulempe: Ikke ferdig produkt i markedet enda, så her kan man i teorien komme til at det var tilfeldigheter at produktet virket på de første, selv om antallet pasienter med respons nå er så stort at sannsynligheten for dette er svært liten.”

En overraskende stor andel aksjonærer som har 10 aksjer eller mindre. Over 500 stk.

Er vel det som kan kalles lytteposter…
Edit: Hugoil, så den Dnb- kto i Luxembourg .

Rett og slett en skikkelig selvtillitsboost for dem som føler dem har lite aksjer i selskapet i forhold til andre store aksjonærer.

500 lytteposter = 500 aksjonærer som vil førstemann inn døra når ting blir spennende?

Noe sånt, kanskje. Eller at folk har kjøpt med de henda de har. Noen har små hender.

Hmm… Beklagelig… :flushed:
Her har jeg holdt på med en liten “analyse” for en bekjent, og fått kopiert inn en liten del av denne i listen. :tired_face:

Note to self: Ikke slumse med listene! :+1:
Note 2 U: Egentlig skal det stå 732743 i celle C15 :shushing_face:

Her kommer dagens liste. State street fortsetter kjøpene :wink:

Kilde: Stocktalk.no

Bank of new york? spennende

Merket meg at det var noe som manglet. Takker atter en gang.

Det kan virke som om Blackrock / State Street har mandat til å kjøpe for $1 million i uka.

Bemerker meg at DNB kontoen har skiftet navn ift. 13. aug.

Takk for liste, Inkognito! :innocent:
Hm, Hugoil, la også merke til DNBs navneskifte.
Lurer på hvorfor…

Når det er sagt, synlig short står i null pr dags dato