Noen som kan lime inn meglerstatistikken? Har problemet med å få den opp hos Nordnet.
Bedre hos pareto @Evilfreud?
Noen som kan lime inn meglerstatistikken? Har problemet med å få den opp hos Nordnet.
Bedre hos pareto @Evilfreud?
Har heller ikke meglerstatistikk for dagen, men du finner en oversikt over transaksjoner hos Netfonds i hvert fall (15 min etterslep).
http://hopey.netfonds.no/tradelog.php?paper=NANO.OSE
Edit: Nordnet har vel også samme mulighet, så du får finne frem kalkulatoren.
Alt er bedre hos Pareto
Jeg får kjøpt de samme aksjene hos Nordnet som hos Pareto, ca samme kurtasjeplaner, så det er poteito potato tomeito tomato for meg
Sikkert dyktig på mange ting der damen, men synes ho har litt å gå på angående scenetekke. Bør kanskje vurdere andre i den rollen?
Ligger hele Nordnet live ute nå? Da er kveldsunderholdningen sikret. Til glede for damen i huset (not)
Linken over som Savepig la ut jeg kommenterte. Enjoy!
Takk @Savepig! Nydelig morrafilm Blir vanvittig spennende utover våren/året!! Har sikret meg en liten post.
Skal all inn her med tid og stunder - men Norsk bulls har avgitt Bearish Shooting Star så mulig det går an å få den enda billigere til uken før melding kommer. Lastet litt på duppen på fredag, men langt på nær nok. Er rimelig trygg på at de får dette i havn
Skikkelig spent hver morgen nå - første jeg gjør er å sjekke newsweb for meldinger. Blir like lettet hver gang det ikke er noen melding fra Nano. Holder på å selge unna det jeg har for å kjøre Oppa Gagnam Style i Nano. Som @Savepig pleier å si, caset er såpass derisket nå at det er verdt et bet. Kanskje dumt å ikke diversifisere med litt Funcom & PCIB, men den som intet våger…
Lykke til!
Diversify schmiversify, Nano er greia!
haha, Nocturne!
Tror jeg må øke litt selv i dag
Kan noen forklare? Er dette dårlig eller godt nytt? Sliter litt med de medisinske termene.
Det er egentlig ingenting nytt i artikkelen, men det er en veldig klar og grei gjennomgang, av en mann med maksimal troverdighet.