Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

“Krakket” ned er umulig å spå, men jeg tror det vil sammenfalle fint teknisk med 68 kr som bunn. Ikke at det har noe å si i det lange løp for Nano, de vil lykkes enten om de kjører 15 eller 20, men kortsiktig kan det bli litt humpete.

Historisk sett (de to siste gangene) når vi har fått melding om SRC sin dom så har vi fått det på fredager.

Så sikkert ikke dumt å sitte stille i båten i morgen…

2 Likes

Eller, siden nyhetene kom før kl 0900, så kan det være greit å være posisjonert ved børsslutt i dag…

Forresten, så kan det se ut som om Pirato holder på å posisjonere seg for en melding nå, siden de har nettokjøpt ca 40k, uten at prisen har gått opp.

1 Like

Jeg vedder en flaske IPA årgang @Savepig - på at det ikke kommer noen melding i morgen @tusekakk - tar du veddemålet? Sender adressen min på PM så kan du sende meg ei flaske :slight_smile:

2 Likes

haha, jeg sitter med alle pengene mine i aksjer, og har kjøkkenskapet fullt av sjampis som jeg aldri rekker å drikke!

Så, takk men nei takk! :slight_smile:

3 Likes

Jeg forventer ikke noe før tidligst mot slutten av måneden bare så det er sagt. Men erfaringsmessig kommer det helt ut av det blå, så hvem vet.

1 Like

Det tror ikke jeg heller. Tipper TIDLIGST i Mars, men mest sannsynlig i april. God tid å kjøpe Nano på! (Sier jeg til meg selv :sweat_smile: ) - nå må det også sies at dersom meldingen drøyer så blir folk urolige og begynner å spekulere i om det er noe galt, og da går kursen enda mer ned… :wink:

De to forrige fra SRC kom slik, begge kom en fredagsmorgen:

Friday, 23.09.2016 at 08:04:05:
Safety Review Committee supports dose escalation with Betalutin® in Lymrit 37-01 trial pending safety data from cohort receiving higher pre-dosing

Friday, Nov 4, 2016 at 7:00 AM
subject: Safety Review Committee for Nordic Nanovector’s Lymrit 37-01 trial recommends dose escalation to 20 MBq/kg with Betalutin®

Sick trading skills på Eso som fikk dumpet ned prisen et par kroner i går:

1 Like

Så neste fredag da? :wink:

1 Like

Spådom/ønskedrøm fra vintervakre Finnmark:
tir-tor neste uke, Funcom opp godt over 4.
Nano ned i 84, så gode nyheter fredag morgen :slight_smile: Og straight to the moon!

2 Likes

@Oilimp her i sørvest har vi en nydelig vårdag, solen prøver å komme igjennom for fullt, 11,6 grader nå!
Men vi er i samme landet… :slight_smile:

1 Like

11,6 grader ja, ikke rart osebx går som en kule i dag :smiley:

2 Likes

Må si at hjertet vil inn i NANO, da jeg muligens har forelsket meg litt i trion innen kreftforskning ( TRVX, PCIB og NANO )

Skal inn med litt til i denne bransjen på mandag, og vurderer å “helgardere” meg med NANO, så har jeg litt i alle selskapene.

Eller er dette dumt? Med tanke på det fort kan bli litt for mye sikting?

Er fristet nå, da det virker som det kan skje ting relativt kjapt med NANO…

Følge hjerte? Eller får jeg kjærlighetssorg?

Spennende tider!

Gi faen i hjerte, ikke bli forelsket i aksjer!

Men jeg forstår hva du mener, men det er bare noen tickere som kan gi deg avkastning, noen har potensiale til å gi mer avkastning enn andre, men et veldig godt råd kan jeg gi:

IKKE GÅ ALL IN i en aksje. Fordel ihvertfall på minimum tre selskaper. :wink:

2 Likes

Det er derfor jeg spør, da forelskelse er faaaarlig…

Jeg er spredt i følgende selskaper i dag:

TRVX
PCIB
KOMP
MONO
RENO
REC

Så foredelingen er “ok”, men tenker på om jeg skal gå inn med en liten post NANO også.

1 Like

NANO inngår i Tekinvestor-porteføljen:

2 Likes

Jeg er ganske godt lastet i Nano, og når Funcom når en grei kurs, selger jeg og går mer inn i Nano :slight_smile: Men du må gjøre det jeg ble rådet til, les deg grundig opp og ta en avgjørelse selv :slight_smile:
En del spennende triggere i vente da utover våren/sommeren.
Noen kanskje rett rundt hjørnet? (SRC)

1 Like

Jeg er inne i Nano, og sitter, bare TRVX jeg lempa ut i går, samt at jeg solgte ut endel i PCIB for å hamstre Funcom på det jeg trodde var billigsalg, helt til E24 kom på banen!
Men nå er alle hamstre aksjene i pluss :slight_smile:

3 Likes