Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Nanotoget er i gang!
Var litt inn og ut av Nano i begynnelsen av året, rundt 18-20 kroner. Inngang nå på 28 kroner, tenk å vært tålmodig…og ikke minst: tatt sjansen, og satset litt ekstra.

toucher vi 70 kr i dag? Fantastiske nyheter.

2 Likes

Herregud… jeg sitter bare og gliser og tenker på hvor heldig jeg var som kjøpte meg inn igjen i går. Gratulerer alle som er inne :slight_smile:

1 Like

Ser endel prater om sell on news, men dette kan jo bli bra trade :=)

1 Like

Oh my gawd… her kommer landingen til å bli hard…

Landingen oppover? :stuck_out_tongue:

Vet ikke hva du prater om Cagey. Har du satt deg inn i caset? Dette er drømmescenario. 20mbq/Kg for the win!

Dog usikker hvor nano ender idag, ser mange tar hurtig gevisnt

1 Like

Ikke detaljene nei. Men biotech=langt løp, emisjoner og en viss sjanse for jackpot…

Pluss dårlig tegn mener jeg når aksjen går så mye på en melding uten informasjo=trader heaven og ikke fundamentalt. Faller da like fort som stiger typisk.

Eg misunner alle som er med på Nano løpet, selv løste eg aldri startkontingenten

2 Likes

Du mener vel at Funcom er mye tryggere, bare pantsette kjærringa og legge aksjene i skuffen?

Med dagens prising vil jeg si potensialet er mye større i Funcom ja!

du leste ikke siste del, gjorde du? :wink:

Og tidshorisont for suksess er mye kortere i Fun

Ikke detaljene nei. Men biotech=langt løp, emisjoner og en viss sjanse for jackpot…

Pluss dårlig tegn mener jeg når aksjen går så mye på en melding uten
informasjo=trader heaven og ikke fundamentalt. Faller da like fort som
stiger typisk.

Personlig angrer jeg på at jeg sitter med 50% Funcom og bare 20% Nano. Nano har ikke sviktet meg en eneste gang siden min inngang på 40. Funcom derimot, helt dau.

Forøvrig, anbefaler du setter deg inn i caset før du kommer med emisjonsprat / langt løp osv. Kort sagt: a). De får mest sannsynlig fast track for approval. b). De har nok penger på bok til fullført studie II. Hvis denne feiler, ja da blir det ingen emisjon uansett. Lykkes denne vil de antagelivis bli kjøpt opp før du rekker å si Nano… :slight_smile:

1 Like

Blir jo som å si at jeg angrer på at jeg ikke tippet riktige lottotall…

Og jeg leser flere om og viss bare i den lille posten din. Men ok, skal slutte å provosere her.

Fantastisk stigning for dere som sitter i denne. Jeg ville helt klart tatt gevinsten NÅ i forhold til å sitte langsiktig i dette HØYST usikre papiret.

Det har som vanlig kostet litt svette å sitte i ro, det har som vanlig vist seg å funke helt flott.

Grattis med traden Nocturne, begge fikk rett. :slight_smile:

1 Like

Hør her Cagey,
Jeg har satt meg godt inn i caset og det er et binært case slik Biotech ofte er. Det er alltid et Hvis. Det er det jo i Funcom også. Hvis de lykkes med CE osv. På samme måte her: hvis Nano lykkes med Paradigme studien = millard selskap over natten. Mislykkes de = konk.

Forøvrig: det jeg mente var at jeg snuste på Nano ved børsnotering men synes IPO prisen var for høy. Så glapp det under min radar før den dukket opp igjen nå i august. Hadde jeg ikke vært så opptatt av alt styret rundt Funcom (emisjon osv). så kunne jeg brukt pengene annerledes. Men, men. Nå håper jeg jo at Funcom også får seg et løft snart, så blir det win-win for alle parter, og spesielt meg :slight_smile:

1 Like

Men har du tro på NANO er det jo bare å selge litt funcom slik at du har 50% i begge to? Forstår ikke helt problemet her.

Fristende å si at Nano alt er et “milliardselskap”…

Men helt klart, håper på win-win for alle!!