Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Lisa timer bunnen!

1 Like

Hvad siger TA, hvor langt skal den op?

On 5 July 2017, Dr. Lisa Rojkjaer, MD, the CMO of Nordic Nanovector
ASA, purchased 2,000 shares in the company at an average share price
of NOK 68.50 per share. Following this transaction, Lisa Rojkjaer
owns 4,186 shares in the Company and holds 375,000 options.

This information is subject to duty of disclosure pursuant to Section
4-2 and Section 5-2 of the Norwegian Securities Trading Act.

2 Likes

Tror Lisa har truffet bra her :smile:

1 Like

Det er vel på sin plass å diskutere dette.

Jeg mener det er info i markedet som indikerer at 20/100 er bedre enn 15/40. Ledelsen kan derfor handle selv om de vet det.

Ingen shortinndekning, men noen viste om innsidekjøpet.

1 Like

Hun sa til de andre: Nå kjøper Oilimp mer, da må jeg også bunkre-bunnen er nådd! :joy:

5 Likes

Nano skal ned igjen, ta litt gevinst og kjøp på neste dipp.

vent å se. Spåman Freudern spår igjen!

2 Likes

Det har du overhodet ikke noe belegg for å si.

2 Likes

Lol.

RSI var på 27, men fullt i nordnettere visste om at Lisa hadde kjøpt akjser, og det er bakgrunnen for en liten rekyl etter at den traff en støtte som jeg nevnte for lenge siden?

1 Like

Rojkjaer og Costa kjøper begge 2000 aksjer.

20*100=2000.

DET ER ET TEGN!! :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ja, som tidligere skal den nok ned opp ned opp og repeat- jeg selger for å selge når vi er over på tresifret. Da en andel for gevinstsikring, resten ligger i skuffa godt og trygt :slight_smile: (?) :sweat_smile:

1 Like

Jo, det blir ørkenvandring. Derfor kan Lisa gjøre innsidekjøp. Fordi det ikke kommer nyheter.

Vent å se. Spåmannen har spådd!

1 Like

Innsidekjøpet er jo langt fra en garanti mot nyheter da. De kan få svar på søknader de har sendt inn, og fremskritt på områder ellers som de kan melde om. Men, det kommer nytt når det er noe å melde :slight_smile:

Enig der, men nano virker så proffe st jeg ikke ser det som sansynlig. Tokker det mest som er kjøp fornå dempe fallet

Var IKKE ørkenvandring jeg mente du ikke hadde belegg for, men at noen visste om innsidekjøpet.

Ørkenvandringen er min teori, og den jobber jeg utifra. Noen er enige i den teorien og noen er uenige. Tingen er at det er en teori. Som pr nå hverken kan bevises eller motbevises.

Helt enig.

Ser at jeg glemte et meget viktig ord i innlegget over “ikke”.
Rettet nå.

Vent og se strategien er grei den, men om man absolutt vil inn i NANO på et eller annet tidspunkt så er den noe skummel. Det er psykologien som driver denne aksjen nå, og når psykologien snur og alle er redde for å stå utenom så sitter man fort igjen med skjegget i postkassen.

Har man tro på aksjen på lang sikt, så er det lurt å akkumulere gradvis i stedet for å prøve å time den endelige bunnen.

4 Likes

For meg er det viktigere at Roykjaer kjøper enn Costa. Jeg har lenge lurt på hvordan hun synes det er å jobbe i og hva hun tror om forskningen til selskapet, og dette for min del svarte på det spørsmålet.

1 Like