Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Jeg er meget meget skeptisk.

Fritt oversatt sier Dr. Cheson følgende om behandlingsregime til:
Idelisib - "En pille to ganger daglig til det slutter å virke"
Copanlisib - “Intravenøst ukentlig i 3 uker, deretter 1 uke pause, slik fortsetter man i det uendelige”

Til sammenligning:
Betalutin - Kun én intravenøs injeksjon. Hele behandlingen tar ti minutter, man opplever veldig få bivirkninger

5 Likes

Hentet fra HO:
https://ash.confex.com/ash/2017/webprogram/Paper103083.html

Er Nano plukket ut?

Dette er vel abstraktet som var kjent fra før? Eller er jeg blind?

Nei, ikke blind :slight_smile: Ser ut som de foreløpige resultatene vi har sett før. Det som blir spennende er å se de nye resultatene på økt populasjon i desember.

Nordnet har Nano på besøk i morgen for en selskapspresentasjon. Her er link til påmeldingen: https://register.gotowebinar.com/register/877750413301798658

1 Like

Luigi Costa sjøl som møter opp? Høres ut som en travel dag for sjølvasten.

1 Like

@anon21766851 Tipper det blir Costa, men står ikke noe om det .Men det blir en Q&A så forbered spøsrmålene deres godt!

Thank you for registering for “Selskapspresentasjon - Nordic Nanovector”.
Nordic Nanovector var en av de største aksjerakettene på Oslo børs i 2016 og er de siste tre år opp over 250%. Dette året har aksjen hatt negativ utvikling, ned 17 %, i skrivende stund.

Selskapet offentliggjorde i mars i år at første pasient hadde fått en dose Betalutin, som er deres legemiddel som skal hjelpe pasienter som har en aggressiv form for lymfekreft. Denne krefttypen har i dag ingen andre behandlingsalternativer.

I desember i fjor gjorde selskapet en større rettet emisjon på ca. 500 MNOK. Dette skal finansiere fase 2 test av Betalutin og videre kommersialisering av produktet.

I dette nettmøtet treffer du ledelsen som vil gi en oppdatering og svare på spørsmål i en egen Q & A.

1 Like

Ingen LBA fra NANO:

https://ash.confex.com/ash/2017/webprogram/Session12037.html

Det høres jo helt hjelpeløst ut i forhold.

Men det kommer jo litt an på en del andre faktorer da.

Blir spennende å se data for Copanlisib på ash og, kanskje det kan utdype litt. Men foreløpig virker det som om Betalutin løper ringer rundt mens den bytter på å tulle med fidget spinner og jojo.

1 Like

Fulgt med ordreboka her nå noen uker og synes kjøpersiden er mye sterkere nå enn for bare noen dager siden. Ser på det som et godt tegn :slight_smile:

1 Like

Enig, ser det ligger en god del ordre av en viss størrelse. Det er vel stort sett dnb og nordnet som har dratt lasset i det siste?

Late-breaking abstracts er ute, da vet vi at Nano ikke har LBA for DLBCL-studiet. Tror ikke det var så mange her inne på forumet som forventet det heller, men greit å få det ryktet avkreftet.
https://ash.confex.com/ash/2017/webprogram/Session12037.html

1 Like

Var vel mest etpar sterkt splittede personligheter på HO som trodde/“visste” at det skulle komme. Noen hadde hørt rykter som kom innenfra, noen hørt fra en “meglervenn” osv :joy:
De er jo i en veldig tidlig fase der uansett, første pasient i mars i år vel?
Kan hende de har noe info om det i morgen, men vi får se.

2 Likes

Jeg er så drittlei all spekulasjon og hyping omkring Nano. At fjøsnissene ikke skjønner at de bare ødelegger for oss og dem selv? La nå Nano få jobbe i sitt tempo, alt er on track og nyhetene kommer når de kommer. Det var liknende forventningsoppbygging som ødela hele Lugano rallyet, forhåpentligvis har man lært litt i forkant av ASH. Eller har man det?

Gjør som Costa folkens!

7 Likes

Kunne ikke vært mer enig Nocturne, men synes det er viktig å få avkreftet slike rykter så snart man har fakta på bordet. Er sikkert noen som har kjøpt kun i påvente av LBA, men forhåpentligvis ikke mange.

2 Likes

Selv om jeg innerst inne visste det ikke kom til å komme noe LBA fra Nano, så hadde jeg høy puls i tidsperioden 15:00-15:30 mens jeg hoppet mellom newsweb og Ash sin LBA side :joy:

2 Likes

Kurseb får stå som et vitnesbyrd over at forventningene er lave. Jeg ser ikke helt hva Costa skal si for å kaste kursen enda lenger nedover.

Et siste hjertesukk: jeg kunne tenkt meg uttalelser/analyser fra mennesker utenfor selskapet. Dette informasjonsvakumet rundt NANO er nå fylt av forumskribenter. Når meningsbærerne rundt selskapet befinner seg på ymse forum må det bare gå galt til slutt.

1 Like

Det er noen meglerhus som har analyser på NANO, som f.eks DNB. Folk kan si hva de vil om kompetansenivået til de som skriver disse analysene, men det er som oftest veldig mye høyere enn den gjengse forumskribenten og kan fungere som ett fint supplement. Har man virkelig gull så får man tak i en analyse fra en buy-side analytiker og ikke en sell-side, men har ikke sett noen buy-side analyse på NANO.

PS: NANO selv opplyser om at DNB, ABGSC og Jefferies skal ha coverage. Som Karl Oscar pleide å si: “man kan alltid sende mail til meglerhus for å høre om man kan få tilsendt analyser, for å spør er i alle fall helt gratis!” :stuck_out_tongue:

2 Likes