Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ett lite innlegg om hva “in a few weeks” betyr fra LC.

“Spaniards, Italians and Arabs will ignore the passing of time if it means that conversations will be left unfinished. For them, completing a human transaction is the best way they can invest their time. For an Italian, time considerations will usually be subjected to human feelings. “Why are you so angry because I came at 9:30?” he asks his German colleague. “Because it says 9:00 in my diary,” says the German. “Then why don’t you write 9:30 and then we’ll both be happy?” is a logical Italian response. The business we have to do and our close relations are so important that it is irrelevant at what time we meet. The meeting is what counts. Germans and Swiss cannot swallow this, as it offends their sense of order, of tidiness, of planning.”

Anbefaler å lese hele artikkelen for å forstå mer av hvordan du ikke kan forstå LC.

BI

3 Likes

Med andre ord drit i hva Costa sier. Problemet her er at Lisa sa det samme på CMD, hun er ikke italiensk så vidt jeg har forstått det.

Men navnet hennes stammer fra Røyk-kjær som er en velkjent dansk stonerslekt fra nørrebro syd. Er så nær du kommer.

5 Likes
1 Like

Litt labert volum om dagen. Folk tar kanskje ikke plass enda for Q4? Jeg står for 20% av handelen første 2 timer. Men spiller vist mest ball med en robot som prøver sakte nedsalg som strategi. ^^

1 Like

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/02/Spaar-kursoppgang-frykter-kursfall

Ja, hadde det nå bare vært det tekniske bildet som betydde noe så burde vel noen og enhver kvittet seg med aksjen. Men for meg er det det fundamentale som styrer mine handlinger. Og såvidt meg bekjent så er det ikke noe fundamentalt som tilsier at jeg bør selge NANO aksjene mine på dette nivået. Snarere tvert imot.

Ha en fin fin dag!

4 Likes

p < .05

Hva er sannsyneligheten for at det er sammenheng mellom Hegnars artikkel om teknisk risiko for NANO, og DNB ringer rundt å spør folk om å kjøpe aksjene deres utenom børs?

1 Like

Investtech skriver her det samme som har stått i vår egen ta tråd. :slight_smile: rektangelet gir potensiale til å gjenvinne det som er tapt nå, men det er alltid ubekvemt å ligge helt på støtten.


Noen som har info om hva som ble oppdatert 05. Februar?

1 Like

Sammenhengen er liten, Hegnar og alle andre mediehus jakter billige artikler og Autogenererte artikler om TA er billig.

DNB Vet at det å kjøpe aksjer når det er frykt i markedet er en god ting, så de utnytter den dårlige TAen til å ringe rundt.

1 Like

Kjipt å si det, men topp 50 underbygger i noen grad at forklaringen er så enkel.

Omtrent samme snitt som meg da (72,06)
Min filosofi er dog å sitte helt rolig til verdiene evt materialiseres, da jeg har full tro på det fundamentale i selskapet. Den troen blir bare bedre og bedre ettersom de uttaler seg offentlig om studiene, og når Radforsk kommer med sine meninger.
Som i alle andre aksjer så er det så klart risiko, men som de fleste andre som har satt seg grundig inn i selskapet Nano så mener jeg at det er derisket flere gangen på det året som er gått siden jeg begynte å kjøpe her.

1 Like

http://apps.who.int/trialsearch/Trial2.aspx?TrialID=EUCTR2011-000033-36-AT

Tipper det er denne: AT er en landskode for Østerrike.

Brukt et par timer på å lese meg opp på siste måneders skriverier her på forumet, intet nytt, tilbake i dvale :sleeping:

3 Likes

Hvorfor ikke Nano når Bergen-Bio? :smile:

1 Like

Enig! Bestilling til Costa co: fjern kommaet, få opp aksjen 605% :joy::+1:

Jeg kunne literally gått fem minutter opp en bakke og kjøpt aksjene på kontoret til bergenbio, hva driver jeg med?

1 Like

Sitter du i Møllendalsveien?