Om jeg ikke husker feil var mDOR for Copanlisib rundt 12 mnd, så de første kan kanskje være tilgjengelige snart.
Enig med deg. Jeg har kjøpt en god del idag, har litt kr igjen just in case den faller videre + jeg har gått igjennom større utgifter jeg har frem til desember, og den summen har jeg i cash.
Så min nano beholdning trenger ikke røres, og det føles godt. Me not happy, me superhappy
Vet ikke om jeg er enig i at det tyder på utopiske forventninger. Men dagens Q&A tyder på at (norske) investorer er interesserte i en mer åpen tilbakemelding på hva som skjer i selskapet. Det synes jeg vi fikk idag, selv om flere spørsmål forble ubesvart.
Jeg var selv fornøyd med at det ble informert om hvordan mDoR vil utvikle seg etterhvert som dataene modner, for det er noe jeg selv forgjeves har prøvd å utdype for baissere på nye Hegnar.
Jeg sendte inn spørsmål om når vi kan forvente oppdatert mDoR. Svaret var at det kommer sammen med hele datasettet i desember 2018, og da ønsker jeg å se kraftig økning i “Partial Response”-gruppen. Hvor mye som er realistisk vet jeg ikke da jeg er kjemiker og ikke kreftforsker.
Da denne tråden har blitt enormt stor og uoversiktlig starter jeg en ny og lukker denne.
Fortsett praten her: Nordic Nanovector generell tråd 2018 (NANO)