Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Kjøpssignal med andre ord? :wink:

2 Likes

Det største!

2 Likes

CSB fortsetter å laste i dag.

1 Like

Tror du det vil bli fremmet et bud før sommeren Savepig?

Det ville overraske meg mye tbh. Har researchet mye på M&A i biotech i juleferien, og trenden er definitivt at det er ikke før man er langt ute i pivotalt studie eller helst har produkt godkjent at bud kommer.

Men partneravtaler kan fint komme før den tid. Og det er helt mulig at det er store aktører i pharma som driver og kjøper seg opp for tiden.

1 Like

Ja, ser at credit suisse kjøper med både hender og føtter hver dag.
Roche kommer inn med partneravtale sikkert… det vil vel gi en boost i alsjekursen tror du ikke? Småslitsomt å trykke på disse nivåene. Stiger vi til 234kr endrer min økomiske situasjon seg drastisk. Så da går man å venter da vettu…og lufter tanker.

1 Like

Roche er definitivt en aktør det spekuleres i ja, av naturlige grunner.

TA for øyeblikket:

2 Likes

Da ble det 1000 ekstra aksjer på meg. Kurs 88,75

3 Likes

De 2000 på 88,5 er min mine, så håper en eller annen selger litt snart :wink:

2 Likes

Jeg ønsker også å laste opp med 2000 til. Får da et rundt (rundere?) antall aksjer. Men den må en del lenger ned før den tid. Ser for meg den må ned til rundt 80. Hvis ikke går disse pengene inn i PCIB.

Regner med du kom deg inn @SloMo ? Er du helt ute av Fun nå? Kan fort se et kjøp fra meg her i morgen om den bikker ned mot 83 igjen!

Var utrolig lavt volum lenge i dag, så når ført arctic ble utålmodige og senket prisen sin så gikk kursen litt ned, men jeg er helt rolig her.

Ja, det er bare å kjøpe på dippene når de kommer. Gleder meg til å sitte lastet når tallene for 20 mbq/kg foreligger. Ser en på HO mener tidligst februar, altså om 2 uker!

1 Like

Var lenge snakk om forhåpninger til kursmål og analyse fra Jefferies International. Er det enda forventninger til at denne analysen er i væringa?

Helt ærlig, så vet jeg ikke om jeg fester ekstrem lit til den jefferies analysen det spekuleres om.

Det var ei dame fra jefferies som hørtes ut som om hun var omtrent 12 som stilte et spørsmål på ccen etter ASH (http://www.nordicnanovector.com/investor-relations/reports-and-presentations/presentations/2016-2), og de har hatt en eller annen rolle i emisjonen (http://e24.no/boers-og-finans/nordic-nanovector/boersrakett-utsteder-10-prosent-flere-aksjer/23865885), og NANO presenterte på det jefferies-eventet i fjor.

Men nå har de jammen meg hatt godt med tid til å kladde ned noen ord altså.

Så vi får se.

1 Like

Nasdaq biotek index falt -2% i dag. Tror Nano og PCIB m.fl. vil være røde i morgen… :expressionless:

2 Likes

Støtte på 27kroner

2 Likes

Da legger jeg inn kjøp på 28 kroner i Nano, 1 krone over støtten :stuck_out_tongue: Neida, ser bra ut dette!

3 Likes

Jeg husker jeg hadde abonnement hos Investtech i 1 års tid. Var bortkastede penger - disse “analysene” er jo helt automatiserte virker det som… :stuck_out_tongue:

1 Like

Bingo, kvaliteten er faktisk høyere på det som tegnes her på forumet. Selv om dobbel batman og en baklengs superman formasjon dukker opp i ny og ne.

4 Likes