Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Først PHO så NANO!!

3 Likes

Tenker du på de der amerikanerne som såvidt har behandlet 6 pasienter eller? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha, det er jo typ 20+ pasienter, som starter registreringsstudien sin i år. Jeg vet ikke hvor lenge NANO har plottet opp de 16 eller whatever CAR-T-pasientene på slidene sine, men mine 20 fortjener også en plass på den lista! :stuck_out_tongue:

2 Likes

Heheh, damn straight.

Tipper vi får se en forandring etter ASH når de har gitt ut mer data!

Forresten, er du sikker på at du vil at Renoldi skal gruse de? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Har det dukket opp noen nye konkurrenter nå utenom Merck sitt KEYTRUDA?

Copanlisib som allerede er der ute anses av selskapet å være gjeveste konkurrent.

I tillegg lefles det med CAR-T i indikasjonen. Ellerst så har MEI Pharma gitt ut lovende data, men fremdeles tidlig fase. Egen tråd for dette om nysgjerrigheten pirres. :slight_smile:

1 Like

Angående Keytruda, @InVivo. Skjønte du dette?

Ja, og?

1 Like

Har Nano begynt å følge oljeprisen tro? He,he.

Kan nesten virke sånn;)

Kunne ikke dy meg fra å kjøpe en del i DNO i dag. Men nå blir det fullt fokus på Nano. Under 60 er abslutt lovende.

Luthatera rulles ut, og baner forhåpentligvis veien for Betalutin og andre Lu177 baserte produkter.

6 Likes

OH ITSA ME SLIDING DOORs

1 Like

Er dete mulige triggere i Nano frem til 31.12

  • amerikanske sentere som skal delta, melding i løpet av september

  • ASH data for Lymrit og DCBL offentliggjøres per 1. november?

  • ny styreleder

  • første pasient i Archer

  • Opplysninger i Q 3 presentasjon om antall sentere som er kommet til i 3. kvartal

1 Like

Melding om amerikanske sentre kan vi neppe vente oss, vi får leite fram informasjonen sjøl, og så får vi det bekreftet på Q3-presentasjon :wink:

Og NANO ser vel ikke ut til å sende inn noe data for DLBCL til ASH. Fristen var 1. august, og de sa på Q2 at de ikke hadde sendt inn noe.

Om man får melding om oppstart amerikanske sentere er tvilsomt. Hadde vært gull om de meldte fpd i usa, og vil ikke avskrive den muligheten helt, selvom sannsynligheten er lav. Ny styreleder kommer nok heller ikke før i 2019. DLBCL kommer nok tidligst på konferanse sommer19.

Jeg holder en knapp på at noe er i anmarsj hva gjelder Humalutin. Blir for dumt at denne bare skal legges på hold frem til 2020. Her tror jeg det jobbes med å få inn en partner som tar utgifter mot at de får eie en gitt del i produktet.

2 Likes

Har tenkt i samme baner. Det er for trist at Huma legges på is både mtp på bredde i NANO pipeline og ikke minst for evt. framtidige pasienter. Håper de finner partner for dette; men ikke for enhver pris - potensialet er jo enormt.

2 Likes

Humalutin ble vel nevnt av Bravo under Q2 om jeg ikke husker feil, det tolker jeg dithen at Humalutin fortsatt er tema i ledelsen, til tross for at den (midlertidig) er lagt på is. Det er betryggende.
Med ny direktør som tilsynelatende er mer åpen til partneravtaler enn hva Costa var, er det vel ikke umulig at det kan komme en partneravtale her etterhvert.

1 Like

Kombinasjoner til DLBCL og andre NHL/‘malignant B-cell’ er jeg mer spent til en Humalutin i grunn. =)

1 Like

Husker da jeg lagde denne i nov. 2017. Where my Humalutin at?!